چیدمان خانه با جدیدترین طرح های کاغذدیواری

چیدمان خانه با جدیدترین طرح های کاغذدیواری

چیدمان خانه با طرح های کاغذدیواری


طراحان دکوراسیون داخلی به جای رنگ زدن پیشنهاد می دهند که از کاغذدیواری ها برای پوشش دهی دیوار ها استفاده کنید.از این رو چیدمان خانه با جدیدترین طرح های کاغذدیواری می تواند به شما کمک کند تا فضای لوکس و فوق العاده مدرن داشته باشید. از طرفی تولید کنندگان این محصولات همواره در تلاش هستند تا نمونه هایی جدید و بسیار زیبا از این کاغذدیواری ها تولید کرده و به بازار بفرستند. برای آشنایی بیش تر با مدرن ترین کاغذدیواری ها و هماهنگ کردن چیدمان خانه با این محصولات کافیست که تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

چیدمان خانه با جدیدترین طرح های کاغذدیواری

اگر بخواهید چیدمان خانه با جدیدترین طرح های کاغذدیواری هماهنگ باشد بهتر است که در مرحله اول سبک مناسبی برای دکوراسیون فضای داخلی خانه خود انتخاب کنید. در سراسر دنیا سبک های متنوع و زیادی وجود دارند که افراد برای فضای داخلی منزل و یا محل کار خود از آن ها استفاده می کند. در فرهنگ ایرانی نیز سبک های زیادی وجود دارد که برخی از آن ها مانند سبک مدرن، کلاسیک، مینیاتوری و سلطنتی نسبت به بقیه پر طرفدار تر هستند. زمانی که با توجه به سلیقه و فرهنگ خود یک سبک مناسب برای فضای داخلی برگزیدید و اطلاعات کافی نسبت به آن سبک به دست آوردید، راحت تر می توانید کاغذدیواری ها و عناصر موجود در فضای داخلی را انتخاب کنید.

امروزه کاغذدیواری ها را به صورت ست تولید می کنند تا دیوار اصلی خانه را با نمونه طرح دار آن پوشش دهید و برای بقیه دیوار ها از نمونه های ساده و پتینه این ست ها استفاده کنید. نمونه های شاین دار و پتینه این کاغذدیواری ها می توانند در انعکاس نور بسیار موثر بوده و فضایی زیبا و بسیار روشن خلق کنند. کاغذدیواری های سه بعدی نیز یکی از مدرن ترین نمونه از این محصولات هستند که می توانند فضایی بسیار جذاب و چشم نواز خلق کنند. این نوع کاغذدیواری ها را در طرح و رنگ های بسیار متنوع و زیبایی تولید می کنند و هر فرد با توجه به سبک دکوراسیون داخلی خانه خود می تواند یکی از نمونه ها را انتخاب کند.

رنگ کاغذدیواری
رنگ مختلف در کاغذدیواری ها

توجه به رنگ کاغذدیواری ها در چیدمان خانه

اگر کاغذدیواری ها را انتخاب کرده و نصب نموده اید، حال باید المان های منزل را مطابق با آن بچینید. برای هماهنگ کردن چیدمان خانه با جدیدترین طرح های کاغذدیواری بهتر است به طرح و نقش کاغذدیواری ها توجه کنید. رنگ مبلمان، پرده و فرش ها باید با رنگ کاغذدیواری ها هماهنگ باشد. به طور مثال اگر از کاغذدیواری های شاین دار به رنگ های روشن استفاده می کنید بهتر است رنگ مبلمان و پرده ها نیز با آن ها هماهنگ باشد. البته بهتر است که تناژ رنگی مشابهی داشته باشند اما نیازی نیست دقیقا یک رنگ باشند. می توانید رنگ مبلمان ها با کاغذدیواری ها هماهنگ کنید و کوسن ها را از بین رنگ های شاد تر و گرم تری انتخاب کنید.

امروزه کاغذدیواری ها را در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می کنند و همین سبب می شود تا افراد هنگام انتخاب آن ها با چالش بزرگی مواجه شوند. بهتر است نمونه های شاین دار و پتینه را برای سالن های پذیرایی انتخاب کنید و برای اتاق خواب و راهرو ها نمونه های ساده تر را برگزینید. استفاده از نمونه های راه راه و خط خطی می تواند نمونه های مناسبی برای راهرو ها باشند. در این شرایط بهتر است که از یک جاکفشی ساده و بدون طرح در راهرو استفاده کنید تا فضایی زیبا و لوکس خلق کنید.

توجه به ابعاد فضا در چیدمان خانه

برای این که بخواهید چیدمان خانه با جدیدترین طرح های کاغذدیواری هماهنگ کنید، بهتر است به ابعاد فضای داخلی توجه نمایید. در شرایطی که فضای داخلی شما کوچک باشد باید از نمونه های روشن تر کاغذدیواری ها استفاده کنید. علاوه بر آن کاغذدیواری های انتخابی شما باید ساده بوده و طرح های شلوغی نداشته باشند. برای نصب بهتر کاغذدیواری ها می توانید یک دیوار را به عنوان نقطه کانونی انتخاب کنید و آن دیوار را با کاغذدیواری طرح دار بپوشانید. بقیه دیوار ها را با نمونه های ساده تری از کاغذدیواری پوشش دهید و از این طریق فضایی دلباز و روشن خلق کنید.
بهتر است که تناژ رنگی همه کاغذدیواری ها با هم هماهنگ باشند و فضایی یکدست و مدرن ایجاد کنند. مبلمان ها نیز باید با پارچه های ساده تری درست شده باشند و با کوسن های شاین و یا طرح دار پوشش داده شوند. در شرایطی که فضای داخلی بزرگی در اختیار دارید می توانید از رنگ های متنوع تری برای نصب این دیوار پوش ها استفاده کنید و فضایی گرم و صمیمی ایجاد کنید.

چیدمان اتاق خواب با جدید ترین طرح های کاغذدیواری

یکی از مهم ترین بخش ها برای هماهنگی چیدمان خانه با جدیدترین طرح های کاغذدیواری، توجه به اتاق خواب ها می باشد. برای نصب کاغذدیواری در این گونه فضا ها بهتر است به سن و جنسیت افراد توجه داشته باشید و بر اساس این فاکتور ها نمونه مناسبی از این محصولات را انتخاب کنید. باید توجه داشته باشید که اتاق پسر بچه ها با دختر خانم ها باید کاملا متفاوت باشد. برای چیدمان اتاق خواب دختر ها بیش تر به دنبال رنگ های سفید، صورتی و بنفش باشید. کاغذدیواری های با رنگ های روشن تر و پاستلی انتخاب کنید و برای انتخاب تخت و کمد به رنگ کاغذدیواری ها دقت کنید. اتاق پسر ها را بیش تر با رنگ های قرمز، آبی و یا سفید و مشکی پر می کنند.

بهتر است که کاغذدیواری هایی با طرح های خلوت تر و رنگ های ملایم تر انتخاب کنید و عناصر فضای داخلی را با رنگ کاغذدیواری ها مطابقت دهید. برای اتاق خواب زوجین نیز می توانید با سلیقه و نظر خود کاغذدیواری مناسبی انتخاب کنید. تختخواب، روتختی و المان های دیگر موجود در فضا نیز باید تا حدودی با کاغذدیواری ها مطابقت داشته باشند. از طرفی بهتر است که رنگ های انتخابی شما تا جای ممکن روشن باشند و در طرح های ساده تری انتخاب شده باشند.

جدید ترین طرح کاغذدیواری
جدید ترین طرح های کاغذدیواری روز
سخن پایانی

امروزه طراحان دکوراسیون داخلی تلاش می کنند تا از چیدمان خانه با جدیدترین طرح های کاغذدیواری استفاده کنند. در حقیقت ابتدا کاغذدیواری هایی مدرن و بسیار لوکس را انتخاب می کنند و سپس بقیه عناصر و المان های موجود در فضا را با آن ها مطابقت می دهند. برای این کار بهتر است به ابعاد فضا توجه داشته باشید و بر اساس آن نمونه مناسبی از کاغذدیواری ها را انتخاب کنید. سپس با توجه به طرح و رنگ کاغذدیواری ها به انتخاب مبلمان و فرش ها بپردازید.

سوالات متداول چیدمان خانه با جدیدترین طرح های کاغذدیواری

  1. چند نمونه از جدید ترین طرح های کاغذدیواری را معرفی کنید؟
    کاغذدیواری های داماسک، وینتیج، راه راه، نمونه هایی با اشکال هندسی، گلدار و انواع پتینه این محصولات از مدرن ترین نمونه از این طرح ها می باشند.
  2. برای خانه هایی با سقف های کوتاه تر به دنبال چه نوع کاغذدیواری هایی باید باشیم؟
    در این شرایط بهتر است که نمونه های راه راه این محصولات را انتخاب کنید و توجه داشته باشید که راه راه های عمودی داشته باشند تا ارتفاع دیوار ها را بلند تر نشان دهند.
  3. کاغذدیواری های سه بعدی را مطابق با چه اصولی باید به کار ببریم؟
    برای نصب این کاغذدیواری ها باید یک دیوار را به عنوان نقطه کانونی در نظر بگیرید و کاغذدیواری را بر روی آن نصب کنید. بقیه دیوار ها باید با نمونه های ساده و بدون طرح کاغذدیواری پوشش داده شوند.
Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − نه =