آلبوم های کاغذ دیواری زیگموند

آلبوم کاغذ دیواری سولو (SOLO)

یکی از آلبوم های محبوب کاغذ دیواری آلبوم، آلببوم سولو از که می‌توانید در آن انواع رنگ و طرح بندی های کاغذ دیواری را مشاهده نمایید.

 

کاغذ دیواری آلبوم solo
آلبوم کاغذ دیواری AMANTE

آلبوم کاغذ دیواری AMANTE

یکی دیگر از آلبوم های منحصر به فرد کاغذ دیواری که از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد، آلبوم کاغذ دیواری AMANTE است که در آن می‌توانید انواع کاغذ دواری مناسب برای منزل خود را یافت کنید.

آلبوم کاغذ دیواری تودی (TODAY)

اگر به دنبال انواع کاغذ دیورای اسپرت و مدرن هستید یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما آلبوم کاغذ دیواری TODAY می‌باشد.

آلبوم کاغذ دیواری TODAY
آلبوم کاغذ دیواری MELO

آلبوم کاغذ دیواری MELO

در آلبوم کاغذ دیواری MELO انواع کاغذ دیواری در سبک مدرن و کلاسیک وجود دارد به طوری که شما عزیزان می‌توانید انواع کاغذ دی.رای پتینه را نیز در آن یافت نمایید.

آلبوم کاغذ دیواری TROPICAL

یکی از باکیفیت ترین آلبوم های کاغذ دیواری موجود در بازار، کاغذ دیواری TROPICAL است. کاغذ دیواری های موجود در این آلبوم ضد آب هستند و از مقاومت بسیار زیادی برخوردار می‌باشند.

آلبوم کاغذ دیواری TROPICAL
آلبوم کاغذ دیواری MULTI COLOR

آلبوم کاغذ دیواری MULTI COLOR

جنس کاغذ دیواری های آلبوم مولتی کالر (MULTI COLOR) پی وی سی است که همین امر باعث شده تا این کاغذ دیواری ها از قابلیت ضد آب بودن، برخوردار باشند.

در این آلبوم می‎‌توانید انواع کاغذ دیواری طرح برجسته را مشاهده کنید.

 

 

آلبوم کاغذ دیواری FUTURE

اگر به دنبال انواع کاغذ دیواری سه بعدی و متفاوت هستید یکی از بهترین گزینه ها برای شما، آلبوم کاغذ دیواری FUTURE است. این آلبوم دارای کاغذ دیواری های خاص و لوکس است که می‌تواند به دکوراسیون خانه، اتاق خواب، محل کار و … شما طرح و رنگ متفاوتی بدهد.

آلبوم کاغذ دیواری FUTURE