انتخاب کاغذ دیواری برای راهرو باریک

انتخاب کاغذ دیواری برای راهرو باریک

کاغذ دیواری مناسب برای راهرو باریک


یکی از بهترین روش ها برای تغییر دکوراسیون بخش های خانه به خصوص فضای راهرو استفاده از کاغذ دیواری می باشد. شاید این سوال هم برای شما عزیزان پیش آمده باشد چه مدل کاغذ دیواری برای راهرو باریک مناسب است؟ اگر راهرویی باریک داریم چه طرح کاغذ دیواری باید انتخاب کنیم؟ تیم مجرب زیگموند برای انتخاب کاغذ دیواری برای راهرو باریک به شما عزیزان کمک خواهد کرد. با ما همراه باشید تا با بهترین کاغذ دیواری برای فضای راهرو آشنا باشید.

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری برای راهروهای باریک

یکی از مهم ترین بخش های خانه که مورد توجه قرار دارد بدون شک قسمت راهرو های ورودی می باشد. این بخش مانند سایر بخش های خانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

چرا که این بخش در قسمت ورودی منزل قرار دارد از این رو هنگام ورود مورد توجه همگان قرار می گیرد. برای ایجاد دکوراسیون خاص و منحصر به فرد در این بخش از خانه ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم از کاغذ دیواری استفاده کنید.

طرح و رنگ های کاغذ دیواری متنوع می باشد. انتخاب کاغذ دیواری برای راهرو باریک باید با دقت و حوصله کافی انجام شود. توجه کنید فضای این بخش کمتر می باشد از این رو نمی توانید خیلی از وسایل متنوع در این بخش استفاده کنید.

امروزه دکوراسیون منزل با استفاده از کاغذ دیواری طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است شما عزیزان می توانید برای تزیین راهرو، سالن نشیمن، اتاق خواب و… از کاغذ دیواری با طرح و رنگ های متنوع استفاده کنید. طرح های مناسب کاغذ دیواری برای راهرو شامل طرح ساده، سه بعدی، طرح دار، طرح شلوغ، طرح هندسی و… می باشد. که با توجه به سلیقه خود می توانید بهترین طرح را انتخاب کنید.

کاغذ دیواری برای راهروها
راهنمای انتخاب کاغذ دیواری برای راهروهای باریک
کاغذ دیواری برای راهروهای باریک
راهنمای خرید کاغذ دیواری برای راهروهای باریک

معرفی طرح مناسب کاغذ دیواری برای راهرو

یکی از مهم ترین و اصلی ترین موارد برای انتخاب کاغذ دیواری راهرو باریک طرح مناسب و خاص کاغذ دیواری می باشد. بهتر است به سبک دکوراسیون منزلتان توجه داشته باشید. اگر سبک و دکوراسیون منزل و یا محیط کار کلاسیک است می توانید از کاغذ دیواری با طرح کلاسیک برای فضای راهرو استفاده کنید.

همچنین اگر سبک مدرن است می توانید از طرح های مدرن استفاده کنید. برای بزرگ تر نشان دادن این بخش باید از طرح های ساده و یا ریز کاغذ دیواری استفاده کنید.

کاغذ دیواری با طرح های راه راه نیز بهترین انتخاب برای فضای راهروها می باشند. و باعث می شود طول دیوارها بیشتر نشان داده شود. طرح هندسی، گلدار، اسپرت، و… از بهترین طرح های کاغذ دیواری برای فضای راهرو محسوب می شود. در ادامه با پرطرفدار ترین و محبوب ترین طرح های کاغذ دیواری برای راهروهای باریک آشنا خواهید شد:

  • کاغذ دیواری کلاسیک کرم طوسی
  • کاغذ دیواری گونی بافت قهوه ای تیره
  • کاغذ دیواری ساده کرم نخودی
  • گونی بافت درشت سفید کرم
  • پتینه طوسی بژ و…
کاغذ دیواری برای راهرو
بهترین طرح کاغذ دیواری برای راهرو

کاغذ دیواری پارچه ای برای راهروهای باریک

کاغذ دیواری های پارچه ای به دلیل ساختار نرم و مخملی خود، به  راهروی شما گرما می بخشند. علاوه بر این آنها در واقع دارای برخی از خواص عایق هستند و سطوح آنها از الیاف مصنوعی یا طبیعی تشکیل شده است که به عنوان یک نوع مش و یا به عنوان نخ های تار طولی روی کاغذ پشتی اعمال می شود.

راهروهای باریک که طبیعتاً خنک‌تر و تاریک‌تر از بقیه قسمت‌های خانه هستند، از این کاغذ دیواری‌های ساختاری تک رنگ بهره زیادی می‌برند؛ با رنگ‌های طبیعی روشن و ساختار پارچه‌ای، آنها برای بسیاری از ایده‌های مختلف طراحی داخلی مناسب هستند. نخ های تار طولی با الیاف فلزی درخشان و ریز، الگوی راه راه ظریفی ایجاد می کند که با نور بازی می کند.

انواع مدل کاغذ دیورای برای راهرو باریک
زیبایی راهرو با استفاده از انواع کاغذ دیواری

بهترین رنگ کاغذ دیواری برای راهروهای باریک

یکی از مهم ترین فاکتورها برای انتخاب کاغذ دیواری برای راهرو باریک بدون شک رنگ صحیح کاغذ دیواری می باشد. به طور کلی می توان گفت رنگ های روشن برای راهروهای ورودی منزل و یا محل کار بسیار مناسب می باشند.

چرا که این بخش از خانه نسبت به بخش های دیگر از فضای کمتری برخوردار است از این رو رنگ های تیره و طرح های شلوغ باعث می شود این بخش دلگیر و کوچک نشان داده شود. پس بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید و به این موضوع توجه کافی داشته باشید.

یک راهروی طولانی باریک به رنگ های روشن نیاز دارد این بسیار واضح است. این اصل اساسی مطمئناً خالی از لطف نیست اما می توان از آن در دوزهای کوچک استفاده کرد؛ اینجاست که سوال در مورد نور روز در سالن یا مناطق مجاور مطرح می شود، اگر پنجره‌ها وجود دارد و نور مستقیم یا غیرمستقیم وارد راهرو می‌شود، الگوی کاغذ دیواری می‌تواند رنگ‌های کمی تیره‌تر یا تندتر داشته باشد.

از این گذشته، اصطلاح رنگ های روشن طیف گسترده ای از رنگ ها را پوشش می دهد. با این حال ما به رنگ سفید استریل اشاره نمی کنیم زیرا ممکن است سرد و غیرشخصی به نظر برسد. هنگام انتخاب ساختار یا طرح کاغذ دیواری مناسب، رنگ های کرمی یا نقره ای سفید، عاج، زرد پاستلی، رز ظریف، خاکستری مرواریدی، آبی بچه، بژ مایل به قهوه ای یا بنفش روشن را انتخاب کنید.

کاغذ دیواری روشن برای  راهرو
بهترین رنگ برای کلاغذ دیواری راهرو باریک

نکات مهم جهت انتخاب کاغذ دیواری برای راهروها

برای انتخاب کاغذ دیواری برای راهرو باریک باید برخی نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید. این بخش از خانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که ورود و خروج افراد در این بخش از خانه می باشد. دکوراسیون و طراحی راهرو باید خاص و منحصر به فرد باشد. کاغذ دیواری که انتخاب می کنید باید با دکوراسیون و سایر وسایل هماهنگی و هارمونی متناسبی را داشته باشد. در ادامه با نکات مهم برای انتخاب کاغذ دیواری راهرو آشنا خواهید شد.

نصب صحیح کاغذ دیواری در راهروها

روش های نصب کاغذ دیواری متفاوت می باشد یکی از ساده ترین روش ها نصب کاغذ دیواری به صورت ساده و یک دست می باشد. اگر مهارت کافی در زمینه نصب کاغذ دیواری به همراه ندارید می توانید از نصاب متخصص و حرفه ای کمک بگیرید. در واقع می توان گفت علاوه بر انتخاب کاغذ دیواری برای راهرو باریک نصب صحیح کاغذ دیواری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. که باید به این موضوع توجه کافی داشته باشید.

نصب صحیح کاغذ دیواری
نصب صحیح کاغذ دیواری در راهروهای باریک

نحوه تمیز کردن کاغذ دیواری مناسب برای راهرو

از آنجایی که سالن فضایی است که هر فردی که در خانه زندگی می کند از آن عبور می کند، طبیعتاً مستعد جذب کثیفی و آسیب است، البته همیشه به شرایط فردی بستگی دارد. بسیاری از کاغذ دیواری های طرح دار مناسب برای راهرو قابل شستشو هستند و می توان آنها را با یک پارچه مرطوب تمیز کرد. اما این بدان معنا نیست که کاغذ دیواری هایی که قابل شستشو نیستند را نمی توان در راهروها استفاده کرد.

جنس مناسب کاغذ دیواری برای راهروهای باریک

همانطور که می دانید راهروها در واقع مکانی هستند که برای ورود و خروج افراد می باشند. بیشتر راهروها جلوی درب ورودی خانه و یا محل کار می باشند. از این رو این بخش از خانه بیشتر در معرض آلودگی و گرد و خاک قرار می گیرد.

اگر قصد دارید از کاغذ دیواری مناسب برای راهرو استفاده کنید بهتر است از کاغذ دیواری قابل شستشو استفاده کنید. با استفاده از این مدل کاغذ دیواری به راحت ترین شکل می توانید کاغذ دیواری را تمیز نمایید. جنس مناسب کاغذ دیواری برای راهروها شامل جنس پی وی سی، مخمل، وینیل و… می باشد.

کاغذ دیواری مناسب راهرو
بررسی کاغذ دیواری برای راهرو باریک
انواع کاغذ دیوریابرای راهرو
کاغذ دیواری تیره برای راهرو
سخن پایانی

در این مطلب همانطور که گفته شد با نحوه انتخاب کاغذ دیواری برای راهرو باریک به طور کامل آشنا شدید. این بخش از خانه مانند تمامی بخش های دیگر از اهمیت خاصی برخوردار است. چرا که این بخش در قسمت ورودی منزل قرار دارد از این رو هنگام ورود مورد توجه همگان قرار می گیرد. برای زیبایی این بخش باید وقت و سلیقه کافی در نظر داشته باشید. یکی از بهترین روش ها برای ایجاد دکوراسیون خاص در محیط راهروها استفاده از کاغذ دیواری می باشد.

برای انتخاب کاغذ دیواری برای راهرو باریک  باید به برخی نکات توجه داشته باشید. انتخاب مناسب کاغذ دیواری باعث می شود راهروی باریک به مکانی دنج و شیک تبدیل شود. با انتخاب کاغذ دیواری مناسب می توانید فضای وسیع و نورانی در راهروها ایجاد کنید.

برای انتخاب رنگ و طرح کاغذ دیواری راهروهای باریک بهتر است از طرح و ورنگ های روشن استفاده کنید چرا که باعث می شود این بخش دلبازتر و بزرگ تر نشان داده شود. انتخاب طرح های عمودی و افقی نیز برای بزرگ نشان دادن بسیار مناسب است. بهتر است به این موارد در انتخاب کاغذ دیواری برای راهروهای باریک توجه کنید.

سوالات متداول انتخاب کاغذ دیواری برای راهرو باریک

  1. جنس مناسب کاغذ دیواری برای راهروهای باریک باید به چه صورت باشد؟
    اگر قصد دارید از کاغذ دیواری مناسب برای راهرو استفاده کنید بهتر است از کاغذ دیواری قابل شستشو استفاده کنید. با استفاده از این مدل کاغذ دیواری به راحت ترین شکل می توانید کاغذ دیواری را تمیز نمایید. جنس مناسب کاغذ دیواری برای راهروها شامل جنس پی وی سی، مخمل، وینیل و… می باشد.
  2. نصب صحیح کاغذ دیواری در راهروها باید به چه شکل باشد؟
    اگر مهارت کافی در زمینه نصب کاغذ دیواری به همراه ندارید می توانید از نصاب متخصص و حرفه ای کمک بگیرید. در واقع می توان گفت علاوه بر انتخاب کاغذ دیواری برای راهرو باریک نصب صحیح کاغذ دیواری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. که باید به این موضوع توجه کافی داشته باشید.
  3. طرح مناسب کاغذ دیواری برای راهرو شامل چه طرح هایی است؟
    بهترین طرح های کاغذ دیواری مناسب برای راهرو شامل کاغذ دیواری کلاسیک کرم طوسی، کاغذ دیواری گونی بافت قهوه ای تیره، کاغذ دیواری ساده کرم نخودی، گونی بافت درشت سفید کرم و پتینه طوسی بژ است.
Rate this post

6 دیدگاه

    • بله،؛ انتخاب کاغذ دیواری بستگی به دکوراسیون داخلی و رنگ بندی منزل شما دارد.

    • اگر راهروی شما نسبتا تایک و باریک است برای زیبایی آن باید از کاغذ دیورای های روشن و خلوت استفاده کنید.
      توجه داشته باشید که رنگ کاغذ دیورای بسیار مهم است.

  • سلام وقت بخیر
    چه قشنگن عکسایی که‌گذاشتید
    همین مدل کاغذ دیواریارو هم موجود دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 2 =