ویژگی های کاغذدیواری سه بعدی

ویژگی های کاغذدیواری سه بعدی

ویژگی های کاغذدیواری سه بعدی چیست؟


امروزه اکثر طراحان دکوراسیون داخلی برای ایجاد فضایی زیبا و دوست داشتنی از کاغذدیواری ها استفاده می کنند. یکی از برترین نمونه از این کاغذ ها انواع سه بعدی آن ها می باشد. شاید به خوبی با کاغذدیواری های سه بعدی آشنایی ندارید و یا این که از ویژگی های کاغذدیواری سه بعدی اطلاع نداشته باشید. از این رو بهتر است که تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا شما را با این نوع کاغذدیواری های جذاب و بسیار خاص آشنا کنیم.

ویژگی های کاغذدیواری سه بعدی چیست؟

برای این که با ویژگی های کاغذدیواری سه بعدی آشنا شویم، بهتر است که ابتدا این نوع کاغذدیواری ها را بهتر بشناسیم. این کاغذدیواری ها جلوه ای سه بعدی بر روی دیوار ها ایجاد کرده و در تغییر دادن فضا ها بسیار موثر هستند. علاوه بر آن این محصولات بسیار مقاوم بوده و کاملا ضد خش هستند و در طرح و رنگ های مختلفی تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع از کاغذ دیواری ها در مجموعه زیگموند دارای ویژگی هایی ست که شما با خیالی راحت می توانید نسبت به خرید و نصب آن اقدام کنید در ادامه به مهم ترین ویژگی های آن میپردازیم:

جذابیت بالا

این نوع کاغذدیواری ها بسیار جذاب بوده و در طرح ها و رنگ های متنوع و بی نظیری تولید می شوند. اگر یکی از دیوار ها را با این کاغذدیواری تزئین کنید و برای بقیه دیوار ها از کاغذدیواری های معمولی استفاده کنید، فضایی بسیار زیبا و جذاب ایجاد خواهید کرد که نظر هر مخاطبی را به خود جلب می کند. حتی می توانید یک تصویر خاص و یا عکس خانوادگی را سفارش دهید تا طراحان کاغذ دیواری سه بعدی  در مدت زمان کوتاهی آن را به صورت کاغذدیواری در آورده و در اختیار شما قرار دهند.

نگهداری آسان

این نمونه از کاغذدیواری ها دارای یک لایه وینیل محافظ می باشند که از نفوذ گرد و غبار به داخل کاغذدیواری جلوگیری می کنند. همچنین هر گونه لک و یا آلودگی بر روی این کاغذ ها به سادگی و با یک دستمال نم دار تمیز می شوند و هیچ آثاری از آن ها باقی نمی مانند.

نصب راحت

فرآیند نصب این محصولات بسیار ساده بوده و هر فردی خود نیز به تنهایی می تواند این کار را انجام دهد. این کار در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام شده و به وسایل جانبی خاصی نیز نیاز ندارد.

مزیت استفاده از کاغذدیواری های سه بعدی
مزیت های استفاده از کاغذدیواری سه بعدی

بهترین مزیت های استفاده از کاغذدیواری های سه بعدی

مزایای استفاده از کاغذدیواری سه بعدی بسیار زیاد می باشد و همین امر سبب شده است تا افراد زیادی امروزه از این محصولات برای تزئین دیوار ها در فضای داخلی استفاده کنند. این نوع کاغذدیواری ها یک تصور خاص و بزرگ ب روی دیوار ایجاد می کنند این در حالی است که بقیه کاغذدیواری ها یک طرح و یا الگو را بر روی دیوار تکرار می نمایند. این امر سبب می شود تا نمونه های سه بعدی این محصولات از جذابیت بیش تری برخوردار باشند.
از طرفی این محصولات را در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می کنند برای خرید این کاغذدیواری ها کافیست که طول و عرض دیوار را گرفته و به فروشنده ارائه دهید. در هنگام اندازه گیری دیوار باید دقت کنید که از هر سمت ۵ سانتی متر اضافه کنید تا هنگام نصب آن با مشکل مواجه نشوید. این محصولات بسیار متنوع هستند و افراد در فضا های مختلف خانه و یا حتی در مشاغل مختلف مانند کافی شاپ و رستوران ها می توانند از آن ها استفاده کنید.

تنوع در قیمت کاغذدیواری سه بعدی

یکی دیگر از مزایای استفاده از کاغذدیواری سه بعدی، تنوع در قیمت آن می باشد. این محصولات را با توجه به فاکتور های مختلفی مانند کیفیت جوهر استفاده شده، کیفیت دستگاه چاپ و همچنین جنس کاغذ های به کار رفته در محصول قیمت گذاری می کنند. از این رو این نوع کاغذدیواری ها را در قیمت های مختلفی تولید کرده و به فروش می رسانند. برخی از آن ها کیفیت های بالاتری داشته و در نتیجه قیمت های بیش تری دارند. در مقابل نمونه هایی از این محصولات نیز هستند که در پایین ترین قیمت های ممکن به فروش می رسند.
این مزیت به افراد کمک می کند تا با هر شرایط مالی بتوانند یک نمونه مناسب از این محصولات را خریداری کرده و در دکوراسیون داخلی منزل خود به کار ببرند. اما باید توجه داشته باشید که برخی از آن ها بسیار بی کیفیت بوده و هیچ گونه ارزش خریدی ندارند و در هنگام خرید باید با توجه به بودجه خود به دنبال یک نمونه مناسب و مرغوب باشید.

سخن پایانی

امروزه برای طراحی دکوراسیون فضا های داخلی از کاغذدیواری ها استفاده می کنند. یکی از پر طرفدارترین نمونه از این محصولات، نمونه های سه بعدی آن ها می باشد. نصب ساده و شستشوی آسان از مهم ترین مزایای استفاده از کاغذدیواری سه بعدی می باشد. همچنین این نوع کاغذدیواری ها جذابیت خیره کننده ای داشته و می توانند به زیبا تر کردن فضا بسیار کمک کنند. از طرفی این محصولات را در تنوع بالایی از طرح و رنگ تولید می کنند تا بتوان برای فضا های مختلف خانه مانند سالن پذیرایی، اتاق خواب و یا حتی اشپزخانه از آن ها استفاده کرد.

کاغذدیواری های سه بعدی
خرید کاغذدیواری سه بعدی

سوالات متداول ویژگی های کاغذدیواری سه بعدی

  1. چه عکس هایی را می توان برای کاغذدیواری سه بعدی انتخاب کرد؟
    گاهی عکس های تک نفره و یا خانوادگی افراد به عنوان طرح اصلی برای تهیه این کاغذدیواری ها استفاده می شود و یا این که از طرح هایی مانند یک گل بزرگ و زیبا و یا یک طرح هندسی خاص کمک می گیرند.
  2. تفاوت اصلی کاغذدیواری های معمولی با نمونه های سه بعدی در چیست؟
    نمونه های معمولی یک طرح را با نظم و مطابق با الگوی خاصی تکرار می کنند اما انواع سه بعدی این کاغذدیواری ها فقط یک تصویر واحد را به نمایش می گذارد.
  3. از بین کاغذدیواری های سه بعدی و سنگ آنتیک کدام یک بهتر است؟
    قطعا نصب این نوع سنگ بر روی دیوار ها بسیار زیا و جذاب است اما هزینه های بسیار زیادی را به همراه دارد. از این رو اکثر افراد ترجیح می دهند که از کاغذدیواری های سه بعدی برای این کار استفاده کنند.
5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − یک =