معرفی مدل های جدید کاغذ دیواری مناسب سرویس بهداشتی

معرفی مدل های جدید کاغذ دیواری مناسب سرویس بهداشتی

امروزه بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی از متریال های مدرن و جدیدی برای پوشش دهی سرویس های بهداشتی استفاده می کنند. از این رو خوب است که به معرفی مدل های جدید کاغذ دیواری مناسب سرویس بهداشتی بپردازیم. این نوع متریال ها را در طرح و رنگ های مختلفی تولید کرده و در همه ساختمان ها قابل اجرا هستند. در سال های گذشته بیش تر از کاشی ها برای پوشش دهی سرویس بهداشتی استفاده می شد اما امروزه تنوع متریال ها افزایش یافته و در اغلب موارد از کاغذدیواری های مخصوصی برای این کار استفاده می کنند. خرید کاغذ دیواری داماسک از زیگموند

معرفی مدل های جدید کاغذ دیواری مناسب سرویس بهداشتی

اگر تمایل دارید که به معرفی مدل های جدید کاغذ دیواری مناسب سرویس بهداشتی بپردازیم، باید بگوییم که این محصولات بسیار متنوع بوده و در کیفیت های مختلفی تولید می شوند. اکثر این محصولات با طرح کاشی تولید می شوند تا به متریال های قبلی نزدیک تر باشند. این محصولات کاملا ضد آب بوده و از دوام بالایی برخوردار هستند.
علاوه بر آن فرآیند نصب آن ها بسیار ساده بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن می توان آن ها را بر روی دیوار ها نصب کرد. همان طور که گفتیم طرح ها و نقش های مختلفی از این محصولات در بازار وجود دارند که پر طرفدارترین آن ها عبارتند از:

  • کاغذ دیواری با طرح برگ
    یکی از جدیدترین طرح هایی که در قسمت های مختلفی از فضای داخلی یک خانه مورد استفاده قرار می گیرد، همین نمونه است. این طرح در عین مدرن بودن از عناصر طبیعی الهام گرفته و می تواند در شادابی و نشاط ساکنین بسیار موثر باشد. برخی از این نمونه ها را در رنگ های سبز و یا قهوه ای تولید می کنند و بعضی دیگر پس زمینه سفید داشته و با خطوط مشکی طراحی شده اند.
  • کاغذ دیواری با طرح سنتی
    در گذشته انواع گرمابه و حمام های عمومی را با کاشی هایی به این طرح پوشش می دادند. از این رو این نوع کاغذدیواری ها نیز بسیار پر طرفدار بوده و امروزه نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده اند.
  • کاغذ دیواری با طرح شلوغ
    یکی دیگر از مدل های پر طرف این نوع محصولات، نمونه هایی با طرح های شلوغ هستند. این نوع کاغذدیواری ها می توانند فضایی پویا و شاد فراهم کنند و بهتر است که با نمونه ساده ترکیب شوند. برای این منظور خوب است که برخی از قسمت ها را با مدل های ساده و بعضی جا ها را با نمونه های شلوغ این کاغذدیواری ها پوشش دهید.
  • کاغذدیواری گل دار
    این نوع متریال ها نیز امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته و پر طرفدار هستند. البته که طرح و رنگ گل ها در این محصولات بسیار متنوع بوده و هر فرد با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی خانه خود نمونه مناسبی را انتخاب کرده و خریداری می کنند.

 

ویژگی های کاغذ دیواری مناسب سرویس بهداشتی

برای معرفی مدل های جدید کاغذ دیواری مناسب سرویس بهداشتی خوب است که با ویژگی ها و مشخصات این نوع محصولات بیش تر آشنا شویم. همان طور که می دانید سرویس های بهداشتی نسبت به دیگر فضا های داخلی ساختمان ها متفاوت تر بوده و به دلیل رطوبت بالا به متریال های ویژه ای احتیاج دارند. از این رو کاغذدیواری هایی که در این گونه فضا ها مورد استفاده قرار می گیرند نسبت به دیگر نمونه ها از نظر جنس کاملا متفاوت بوده و از مقاومت بسیار بالایی در برابر آب و رطوبت برخوردار هستند.
این نمونه از محصولات را معمولا از جنس پی وی سی و یا وینیل تولید می کنند تا در فضا های مرطوب قابل استفاده باشند. از طرفی این محصولات را با استفاده از چسب مخصوصی بر روی دیوار ها نصب می کنند که در برابر بخار و رطوبت بسیار مقاوم بوده و خاصیت خود را از دست نمی دهد. مهم ترین ویژگی های این نوع کاغذدیواری ها عبارتند از:

  • مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت
  • طول عمر بالا
  • عایق رطوبت و آب
  • مقاوم در برابر مواد شوینده
  • مقاوم در برابر خط و خش
  • استحکام بالا در برابر پارگی

بیشتر بدانید: زیبایی کاغذ دیواری پتینه در دکوراسیون خانه

ویژگی کاغذ دیواری مناسب برای سرویس بهداشتی

نکات طلایی برای خرید کاغذدیواری مناسب سرویس بهداشتی

پس از معرفی مدل های جدید کاغذدیواری مناسب سرویس بهداشتی خوب است که با نکات مهمی که در زمان خرید این محصولات باید به آن ها توجه داشته باشید نیز آشنا شوید. در زمان خرید باید فاکتور های زیادی را مد نظر داشته باشید که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • اندازه سرویس بهداشتی
    قبل از خرید باید ابعاد دیوار های این فضا را با دقت اندازه گیری کرده و متراژ ‌مناسبی از این محصولات را خریداری کنید. همچنین دقت داشته باشید که اگر فضای بسیار کوچکی دارید از رنگ های روشن و نمونه های ساده تر برای پوشش دهی دیوار ها استفاده کنید تا فضایی روشن و دلباز تر داشته باشید.
  • سبک دکوراسیون داخلی
    دکوراسیون داخلی را در سبک های مختلفی طراحی می کنند و این موضوع می تواند در انتخاب شما تاثیر گذار باشد. شما در زمان خرید این محصول باید به دنبال نمونه هایی باشید که با سبک فضای داخلی خانه هماهنگ بوده و مطابقت داشته باشد.
  • توجه به مدل شیرآلات و روشویی
    برای آن که بتوانید فضای داخلی بسیار لوکس و زیبایی خلق کنید باید در زمان خرید این محصول به کفپوش، روشویی و شیرآلات نیز توجه داشته باشیم. سبک، رنگ و مدل کفپوش ها می توانند تاثیر زیادی در انتخاب شما داشته باشند و به عنوان یک راهنما به شما کمک می کنند تا بتوانید نمونه مناسبی از این محصولات را انتخاب کرده و خریداری کنید.
  • توجه به جنس محصول
    دقت داشته باشید که نمونه های زیادی از این محصول در بازار وجود دارند که برخی از آن ها بسیار با کیفیت بوده و برخی دیگر نیز کاملا نامرغوب هستند. از این رو باید کاغذدیواری هایی را انتخاب کنید که برای این گونه فضا ها کاملا مناسب بوده و مرغوب باشند.

خرید کاغذ دیواری آبرنگی در دکوراسیون خانه از زیگموند

نکات طلایی برای خرید کاغذدیواری مناسب سرویس بهداشتی

کلام آخر

برای معرفی مدل های جدید کاغذدیواری مناسب سرویس بهداشتی باید بگوییم که این محصولات را در انواع و مدل های مختلفی تولید می کنند. پر طرفدار ترین نمونه از این محصولات نمونه هایی با طرح های کاشی هستند که در نقش ها و رنگ های مختلفی تولید شده و به بازار ارائه می شوند. برخی از آن ها در طرح های شلوغ و بعضی دیگر نقش برگ دارند. نمونه های گل دار و همچنین طرح سنتی این محصولات نیز بسیار پر مخاطب بوده و نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده اند.

سوالات متداول

  1. آیا همه کاغذ دیواری های مناسب برای سرویس بهداشتی ها ضد آب هستند؟
    تنوع بالایی از این محصولات تولید می شوند که برخی از آن ها بسیار مرغوب و با کیفیت بوده و بعضی دیگر از آن ها کیفیت بالایی نداشته و ضد آب نیستند. از این رو در هنگام خرید باید دقت کنید و نمونه مناسبی را خریداری کنید.
  2. آیا همه این نوع کاغذ دیواری ها به طرح کاشی تولید می شوند؟
    خیر، برخی از آن ها نیز به شکل کاشی نیستند اما نمونه هایی که طرح کاشی دارند بسیار کاربردی و پر طرفدار هستند.
  3. برای انتخاب این نوع کاغذ دیواری ها بهتر است که چه رنگ هایی را انتخاب کنیم؟
    انتخاب رنگ بیش تر با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون داخل خانه شما انجام می گیرد. برای این کار بهتر است که از نمونه های روشن این محصولات استفاده کنید.
Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 2 =