طرح های مد روز کاغذ دیواری

امسال کدام کاغذدیواری ها مده

کاغذدیواری های مده؟


قصد دارید دیوار های خانه خود را کاغذدیواری کنید اما در انتخاب طرح و رنگ آن با چالش مواجه شده اید؟ می خواهید از طرح های مد روز کاغذدیواری استفاده کنید اما با آن ها آشنایی ندارید؟ از آن جایی که این محصولات را در طرح های مختلفی تولید می کنند، انتخاب یک نمونه مناسب از آن ها کار بسیار سختی است. از این رو خوب است که تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

طرح های مد روز کاغذ دیواری

برای آشنایی با طرح های کاغذدیواری مد روز باید بدانید که تنوع این محصولات بسیار زیاد است. امروزه طراحان این محصولات هنر های مختلف را با هم تلفیق می کنند تا از این طریق نمونه های جدید و پر طرفدار تری از کاغذدیواری ها را تولید نمایند. یکی از مدرن ترین طرح هایی که در ساخت این محصولات مورد توجه قرار گرفته است، طرح های عمودی راه راه است.

با توجه به این که آپارتمان های امروزی معمولا سقف های کوتاه تری دارند، استفاده از این طرح می تواند ارتفاع دیوار ها را بلند تر نشان دهد. در نتیجه فرد در خانه احساس بهتری داشته و خانه را دلباز تر می بیند. یکی دیگر از این طرح ها، نمونه های افقی هستند که با توجه به کوچک بودن فضا های امروزی بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. با توجه به کوچک بودن عرض دیوار ها این نمونه از کاعذ دیواری ها می توانند دیوار ها را بزرگ تر نشان دهند و در نتیجه خانه بزرگتری خواهید داشت.

امسال کدام کاغذدیواری ها مده؟

برای آشنایی با طرح های کاغذدیواری مد روز باید بگوییم که امروزه در سبک های مختلف فضای داخلی از نمونه های متفاوتی از این محصولات استفاده می کنند. اکثر افراد به دنبال مدرن تر شدن هستند و سعی دارند تا با مد روز پیش بروند. از این رو تلاش می کنند تا کاغذدیواری هایی بسیار جدید برای دیوار های خانه خود انتخاب کنند و از این طریق فضایی امروزی داشته باشند. نمونه های ابر و بادی این محصولات بسیار جدید بوده و با ایده هایی خلاقانه تولید می شوند.

این محصولات را با ادغام رنگ های مختلف، گردیان رنگ ها و همچنین استفاده از طرح های کوبیسم تولید می کنند. برخی از نمونه ها را شاین دار تولید کرده و بسیاری از آن ها را ساده می سازند. نمونه های شاین دار این محصولات می توانند فضا را مجلل تر کرده و با انعکاس بهتر نور محیط داخلی روشن و بسیار دلبازی ایجاد می کنند. ا‌کثر افراد به استفاده از نمونه های ساده این محصولات تمایل دارند. با توجه به روی کار آمدن سبک مینیمال، اکثر عناصر موجود در فصل های داخلی تغییر کرده و رنگ و بویی از این سبک را به خود گرفته است.

از این رو کاغذدیواری ها نیز تا حد امکان ساده بوده و طرح های ریز و یا کم رنگی به خود گرفته اند. در گذشته نقش های گل و گیاهان با رنگ های مختلف بر روی کاغذ دیواری ها زده می شد اما امروزه این محصولات کم تر مورد استقبال قرار می گیرند. بیش تر افراد تمایل دارند که نقش ها روی این محصولات تا جای امکان محو تر بوده و به سبک ابر و بادی باشند.

جدید ترین سبک کاغذدیواری ها
جدید ترین سبک کاغذدیواری

جدید ترین سبک کاغذدیواری ها

حال که با طرح های کاغذدیواری مد روز آشنا شدیم، خوب است که سبک های نصب آن بر روی دیوار ها را نیز بشناسیم. طراحان داخلی امروزه معتقد هستند که در فضا های مختلف باید اصل سادگی را رعایت کنید. از این رو پیشنهاد می کنند که فقط یک و یا دو تا دیوار ها را با نمونه های طرح دار این محصولات پوشش دهید. برای بقیه دیوار ها نیز از نمونه های ساده این محصولات استفاده می کنند. معمولا دیوار پشت تلویزیون را با یک نمونه طرح دار پوشش می دهند و بقیه دیوار ها را ساده کار می کنند.

این کار می تواند فضا را امروزی تر کرده و زیبا ار نشان دهد‌. علت اصلی این کار آن است که نمونه های طرح دار با رنگ های مختلف فضا را گرفته و کوچک نشان می دهد. در حالی که مدل های ساده تر میتوانند در بزرگ تر نشان دادن محیط داخلی ساختمان ها بسیار موثر باشند. از این رو طراحان دکوراسیون داخلی پیشنهاد می کنند که تا جای ممکن از نمونه های ساده تری از این محصولات استفاده کنید و فقط یکی از دیوار ها را در هر فضا طرح دار انتخاب کنید. در اتاق خواب ها نیز بهتر است دیواری که در پشت تخت خواب ها قرار دارد این ویژگی را داشته باشد و بقیه دیوار ها ساده تر باشند.

جدید ترین رنگ ها برای کاغذ دیواری

در زمان انتخاب این محصولات علاوه بر طرح های کاغذدیواری مد روز باید به رنگ آن ها نیز توجه داشته باشید. همان طور که می دانید این محصولات را در رنگ های مختلفی تولید کرده و به بازار می فرستند‌. از این رو، این شما هستید که با توجه به رنگ بندی عناصر موجود در فضای داخلی خود باید نمونه مناسبی از این محصولات را انتخاب کنید. امروزه در سبک های مینیمال انتخاب رنگ ها نسبت به گذشته تغییر کرده است.

بیش تر افراد به دنبال رنگ های پاستیلی و کم رنگ هستند تا از این طریق فضایی زیبا و جذاب داشته باشند. رنگ های خنثی نیز نقش مهمی در این سبک ایفا کرده و بسیار کاربردی می باشند. هر چه رنگ انتخابی شما برای این محصول روشن تر باشد، فضا دلباز تر نشان داده می شود و روشن تر است. این در حالی است که رنگ های تیره این محصولات فضا را کوچک تر کرده و گرفته می کنند.

برای آن که فضایی امروزی و بسیار مدرن داشته باشید بهتر است که به تناسب و هماهنگی رنگ ها نیز توجه کنید. برای انتخاب رنگ کاغذ دیواری باید به رنگ پرده، فرش و مبلمان خود توجه کنید و بر اساس آن یک رنگ مناسب را انتخاب نمایید. امروزه رنگ های طوسی، کرم، سبز پاستیلی، آبی کم رنگ و … نسبت به بقیه رنگ ها پر طرفدار تر بوده و بیش تر مورد استقبال قرار گرفته است.

رنگ کاغذ دیواری
انتخاب کاغذ دیواری
سخن پایانی

آشنایی با طرح های کاغذدیواری مد روز سبب می شود تا در انتخاب این محصولات با چالش های کم تری مواجه شده و انتخاب های بهتری داشته باشید‌. برای این کار بهتر است که سبک فضای داخلی خانه خود را مد نظر قرار داده و به رنگ عناصر موجود در فضا نیز توجه کنید. بیش تر به دنبال نمونه هایی با طرح های ابرو بادی، پتینه و راه راه باشید و تا جای ممکن از نمونه هایی با رنگ روشن و پاستیلی استفاده کنید. این کار می تواند فضایی امروزی، مدرن و در عین حال دلباز تر و روشن تر به شما هدیه دهد.

سوالات متداول طرح های مد روز کاغذ دیواری

  1. برای نصب کاغذدیواری در تی وی وال ها از چه طرح هایی استفاده کنیم؟
    برای این کار می توانید طرح سنگ، نمونه های سه بعدی و یا طرح برگ های بسیار زیبا و لوکس امروزی را انتخاب کنید.
  2. آیا می توان برای پوشش دهی دیوار سرویس بهداشتی نیز از کاغذدیواری ها استفاده کنیم؟
    بله، می توانید از نمونه های ضد آب این محصولات استفاده کرده و طرح های کاشی و سرامیک را برای نصب در این محیط ها کمک بگیرید.
  3. برای اتاق بچه ها چه نوع کاغذدیواری هایی امروزه مورد استفاده قرار می گیرند؟
    برای این گونه فضا ها باید به سن و سال بچه ها توجه کنید و سعی کنید که نمونه های مینیمال با رنگ های پاستیلی را انتخاب نمایید.
Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + نوزده =