دیوارپوش پارچه ای چیست؟

دیوارپوش پارچه ای چیست؟

اگر برای شما نی زسوال است که دیوارپوش پارچه ای چیست؟ با ما همراه باشید. دیوارها یکی از سازه های اصلی در هر ساختمانی هستند که نقش بسزایی در زیبایی بخشیدن فضای ساختمان دارند. البته انواع متنوعی از دیوار پوش ها در بازار موجود است که می توان مناسب ترین و زیباترین آن ها را برای دیوار ساختمان بکار ببرید تا ساختمان جلوه زیباتری به خود بگیرد. بنابراین اگر شما هم به دنبال انتخاب یک دیوار پوش مناسب هستید می توانید متناسب با ساختمان خانه در بین انواع مختلفی از دیوار پوش ها بهترین را انتخاب کنید.
دیوار پوش پارچه ای چیست؟ آیا می توان از دیوار پوش پارچه ای برای دیوار خانه و محل کار استفاده کرد؟ دیوار پوش پارچه ای نمونه ای دیگر از دیوار پوش است که جنس بکار رفته در آن الیاف می باشد.
برای شما که به دنبال گزینه های متفاوت و جالب در طراحی دیوار منزل خود هستید استفاده از دیوار پوش پارچه ای بهترین گزینه محسوب می شود. در ادامه به معرفی و بررسی دیوار پوش پارچه ای خواهیم پرداخت.

دیوارپوش پارچه ای چیست؟

همان طور که از نام این دیوار پوش مشخص است در تولید این دیوار پوش از الیاف ویسکوز و پارچه استفاده شده است. استفاده از دیوار پوش پارچه ای به عنوان پوشش نهایی برای سطح دیواره های داخلی بهترین گزینه به حساب می آید. البته نمونه ای از جنس این دیوار پوش را می توان در وسایل منزل همچون پرده و مبلمان دید. با توجه به این امر می توان بیان کرد که این نوع از دیوارپوش ها با دکوراسیون و لوازم منزل تناسب خوبی دارند. علاوه بر این استفاده از دیوار پوش پارچه ای به جای انواع متنوعی از دیوار پوش کاغذی فضای دلنشین تری را در محیط مورد نظر ایجاد می کند.

از محصولات زیگموند: کاغذ دیواری پتینه و کاغذ دیواری طرح برجسته

انواع دیوار پوش‌های پارچه ای

انواع متنوعی از دیوارپوش های پارچه ای در بازار موجود است که هر کدام دارای طرح ها، جنس ها و رنگ های متفاوتی است. از معروف ترین پارچه هایی که در دیوار پوش ها مورد استفاده قرار می گیرد می توان ابریشم، کتان، مخمل، ساتن، چرم و ژاکارد را نام برد. بنابراین انتخاب هر کدام از جنس های دیوار پوش پارچه ای بستگی به این دارد که شما جنس دیوار پوش پارچه ای را هماهنگ با دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید.
اگر تصمیم دارید دیوار پوشی را انتخاب کنید که به مدت زیادی از آن استفاده کنید و به زودی مجبور به تعویض و جایگزینی آن نداشته باشید ما به شما دیوار پوش پارچه ای را پیشنهاد می کنیم. یکی از ویژگی های دیوار پوش پارچه ای این است که دوام و ماندگاری بالاتری نسبت به دیوار پوش کاغذی دارد. در پاسخ به این سوال که دیوار پوش پارچه ای چیست و نصب آن به چه شکل انجام می گیرد می توان بیان کرد که دیوار پوش پارچه ای ماندگاری بالایی دارد و نصب آن نیز بسیار ساده و راحت است و همچون رنگ آمیزی نصب آن به راحتی انجام می گیرد. با توجه به اینکه از الیاف ساخته شده است در برابر هر گونه ضربه ای از دیوار محافظت می کند. از طرفی دیوار پوش های پارچه ای به عنوان یک عایق نیز عمل می کنند.

بشتر بخوانید: کاغذ دیواری استوایی

انواع دیوار پوش‌های پارچه ای

هزینه دیوار پوش پارچه ای به چه میزان است؟

شاید در ابتدا با این سوال مواجه شوید که دیوار پوش پارچه ای چیست؟ هزینه نصب دیوارپوش پارچه ای چقدر است؟ دیوار پوش پارچه ای قیمتی در حدود نصب کاغذ دیواری دارد که البته گاهی اوقات ممکن است بیشتر از این نیز باشد. البته پرداخت هزینه بالاتر از نصب کاغذ دیواری برای دیوار پوش پارچه ای مقرون به صرفه است و با پرداخت یک بار هزینه این دیوار پوش می توانید به مدت طولانی از آن استفاده کنید. از طرفی دیوار پوش پارچه ای نیز به عنوان یک عایق صوتی نیز به خوبی عمل می کند که این امر مانع از عبور صدا می شود. با توجه به این امر دیوار پوش پارچه ای بهترین انتخاب برای دیوار اتاق خواب محسوب می شود. علاوه بر این در دیوار سالن کنفرانس، فضای نشیمن و اتاق تلویزیون هم می توانید این نوع دیوار پوش را بکار ببرید.

در زمان خرید دیوار پوش پارچه ای باید به چه نکاتی توجه داشته باشید؟

قبل از خرید این دیوار پوش باید به برخی از نکات مهم و ضروری توجه داشته باشید. در ابتدای خرید باید محل نصب را بررسی کنید چرا که محل نصب باید از فضای کافی برخوردار باشد.
دیوار پوش پارچه ای باید سالم باشد و هیچ گونه خرابی نداشته باشد به این دلیل که شرکت های ارائه دهنده این نوع دیوارپوش بعد از خرید آن در صورت خراب بودن دیوارپوش را تحویل نخواهند گرفت. بنابراین به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید. در زمان نصب باید سطح مورد نظر کاملا تمیز، صاف و خشک باشد. در صورت مشاهده هر گونه گرد و غبار بهتر است به خوبی سطح مورد نظر را تمیز و خشک کنید. هموار بودن سطح مورد نظر نیز یکی از نکات مهم در زمان نصب دیوار پوش پارچه ای است.

راهنمای خرید کاغذ دیواری اداری

روش‌های نگهداری از دیوار‌ پوش پارچه ای

نگهداری صحیح از دیوار پوش پارچه ای اهمیت زیادی دارد که به همین منظور باید برای نگهداری از دیوار پوش پارچه ای از برس استفاده کنید. البته با توجه به اینکه هر نوع دیوار پوش روش تمیز کردن مختص به خود را دارد بهتر است از خود فروشنده در رابطه با طرز نگهداری و تمیز کردن دیوار پوش اطلاعات لازم را دریافت کنید.
بهتر است در زمان بکار بردن دیوار پوش پارچه ای کمی خلاقیت به خرج دهید و از چند طرح متنوع در کنار یکدیگر استفاده کنید.
بهترین کار این است که به جای انتخاب یک طرح چندین طرح را در کنار یکدیگر بکار ببرید تا به یک نتیجه عالی دست پیدا کنید.

چگونگی نصب دیوار پوش پارچه ای

در رابطه با اینکه دیوار پوش پارچه ای چیست؟ و نحوه نصب آن به چه شکل است این طور بیان می کنیم که نصب دیوار پوش پارچه ای مستلزم ظرافت و حساسیت بالایی است. البته نصب سریع و راحتی دارد ولی قبل از هر چیز بهتر است سطح مورد نظر را تمیز و در آخر هم خشک کنید.

چگونگی نصب دیوارپوش پارچه ای
سخن پایانی

در رابطه با اینکه دیوار پوش پارچه ای چیست؟ مطالبی را بیان کردیم. دیوار پوش پارچه ای بهترین گزینه به جای انواع متنوعی از کاغذ دیواری ها است. شما با بکار بردن دیوار پوش پارچه ای می توانید جلوه زیبا و لوکس تری را به فضای خانه ببخشید. این نوع دیوار پوش از الیاف ویکسوز تولید شده است که جنس آن متناسب با لوازم و وسایل منزل همچون پرده و مبلمان می باشد.

سوالات متداول دیوارپوش پارچه ای چیست؟

1-جنس دیوار پوش پارچه ای از چه نوع پارچه هایی هست؟
در تولید دیوار پوش پارچه ای از مخمل، ژاکارد، چرم، ساتن، کتان و ابریشم استفاده می شود.
2-مزیت های استفاده از دیوار پوش پارچه ای چیست؟
یکی از مزیت های استفاده از دیوار پوش پارچه ای طول عمر بالا و ماندگاری آن است. طول عمر و رنگ دیوار پوش پارچه ای نسبت به انواع متنوعی از کاغذ دیواری ها بیشتر است. از طرفی نصب سریع و راحتی دارد و با توجه به ماندگاری و استحکام بالایی که دارد زیبایی منحصر به فردی را به فضای ساختمان می بخشد.
3-در چه فضاهایی از دیوار پوش پارچه ای استفاده می شود؟
با توجه به اینکه جنس بکار رفته در این نوع دیوار پوش از الیاف است در فضای ساختمان همچون یک لایه ی آکوستیک عمل می کند. به همین دلیل در فضاهایی همچون سالن کنفرانس، نشیمن، اتاق خواب و اتاق تلویزیون نیز به کار می رود.

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 12 =