کاغذ دیواری نانوون چیست؟

کاغذ دیواری نانوون چیست

کاغذ دیواری های نانوون چیست


این روزها در بسیاری از ساختمان ها کاغذ دیواری دیده می شود در واقع در دکوراسیون داخلی ساختمان کاغذ دیواری یکی از اجزای اصلی به حساب می آید. کاغذ دیواری یک پوشش زیبا با طرح ها و رنگ های متنوعی است که بر روی دیوار قرار می گیرد و البته با استفاده از آن می توان نواقص دیوار را به خوبی پوشاند. کاغذ دیواری یکی از اجزای اصلی دکوراسیون داخلی ساختمان است که اغلب با سایر اجزای دکوراسیون شامل تابلوها، مبل و سایر تزئینات دیگر هم ست به کار می رود. خوبی کاغذ دیواری این است که برعکس رنگ ها بویی ندارد و سریع هم بر روی دیوار نصب می شود به همین دلیل یک جایگزین برای رنگ ها بر روی دیوار است. انواع متنوعی از کاغذ دیواری در بازار موجود است که کاغذ دیواری نانوون نیز یکی از این کاغذ دیواری ها است. کاغذ دیواری ناوون چیست؟ موضوعی است که ما در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

کاغذ دیواری نانوون چیست؟

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که کاغذ دیواری نانوون چیست؟ در بین کاغذ دیواری هایی که هر کدام طرح ها و رنگ های متنوعی دارد می توان کاغذ دیواری نانوون را به عنوان بهترین و با کیفیت ترین کاغذ دیواری دانست. در تولید این کاغذ دیواری از ترکیب هایی همچون فیبر طبیعی و مصنوعی استفاده شده است. این مدل از کاغذ دیواری جایگزین خوبی برای رنگ کردن دیوارها است چرا که بوی خاصی ندارد و به راحتی نیز قابل نصب است.

مزیت های کاغذ دیواری نانوون چیست؟

کاغذ دیواری نانوون دارای مزیت های زیادی است که همین امر موجب استقبال زیاد مشتریان از آن شده است. مزیت های کاغذ دیواری نانوون به شرح زیر است:

  • یکی از مزیت های مهم کاغذ دیواری نانوون این است که در برابر پارگی مقاومت بالایی دارد و اگر هم پاره شود به راحتی قابل تعمیر است.
  • در زمان ترمیم کاغذ دیواری نانوون می توانید بر روی یک تکه ای از کاغذ الگوی قسمت آسیب دیده را بکشید و کمی بزرگ تر از ناحیه پاره شدن آن را برش دهید و بر روی ناحیه آسیب دیده قرار دهید. بدین صورت شما می توانید به راحتی آن را ترمیم کنید.
  • ضخامت کمتری نسبت به کاغذ دیواری پی وی سی دارد بنابراین در زمان نصب آن باید سطح کار یکدست و کاملا صاف باشد. کاغذ دیواری نانوون با محیط زیست بسیار سازگار است و البته برای محیط زیست نیز تنها ضرری ندارد بلکه بسیار مفید نیز هست.

    تفاوت کاغذ دیواری نانوون با کاغذ نانو
    کاغذ دیواری نانوون با کاغذ نانو
  • نصب کاغذ دیواری نانوون به راحتی انجام می شود و در زمان کندن آن از روی دیوار آسیبی به لایه زیرین آن وارد نمی شود. نصب سریع و راحتی دارد و اگر مراحل نصب را به دقت انجام دهید خودتان هم می توانید نصب آن را انجام دهید.
  • کاغذ دیواری نانوون قابلیت شستشو را دارد اما کاغذ دیواری پی وی سی بر عکس کاغذ دیواری نانوون این قابلیت را ندارد بنابراین برای پاک کردن آن از یک دستمال مرطوب و نم دار باید استفاده کنید.
  • در چسباندن کاغذ دیواری نانوون بر روی دیوار باید از چسبی استفاده کنید که زیاد رقیق نباشد به این دلیل که بر روی کاغذ دیواری درز به وجود می آورد.

بنابراین در زمان نصب باید از چسب با کیفیتی و مرغوبی استفاده کنید. در زمان نصب اندازه کاغذ دیواری نانوون بر روی دیوار تغییر نمی کند و به همان شکل اولیه ای خود برمی گردد.

تفاوت کاغذ دیواری نانوون با کاغذ نانو چیست؟

کاغذ دیواری نانوون چیست؟ از موضوعاتی است که به دلیل شباهت اسمی آن با نانو به اشتباه با هم گرفته می شود. البته این دو کاغذ دیواری با هم متفاوت هستند و از نظر ساختار با هم تفاوت دارند.
در تولید کاغذ دیواری نانوون از الیاف طبیعی استفاده شده است و فاقد مواد سازنده نیست به همین دلیل انعطاف پذیری آن در مقابل کاغذ دیواری نانوون کمتر است.

کاغذ دیواری نانوون
واردات کاغذ دیواری نانوون
سخن پایانی

کاغذ دیواری نانوون یک مدل از کاغذ دیواری است که به دلیل کیفیت بالایی که دارد این روزها طرفداران زیادی دارد. این کاغذ دیواری از الیاف پارچه و کاغذ تولید شده است و در واقع ترکیبی از فیبرهای مصنوعی و طبیعی است. مواد به کار رفته در این کاغذ دیواری قابل شستشو می باشد و مشکلی بابت تنفس کشیدن آن نیست.

فیبرهای بکار رفته در این کاغذ دیواری در بسیاری از محصولات خانگی نظیر قهوه، گاز پانسمان، چای کیسه ای و کاغذ صافی استفاده می شود. ما در این مقاله به موضوع کاغذ دیواری نانوون چیست؟پرداختیم و در این رابطه اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دادیم امیدواریم این اطلاعات برایتان مفید واقع شود.

سوالات متداول کاغذ دیواری نانوون چیست؟

  1. چسیبدن کاغذ دیواری به چه صورت است؟
    برای چسباندن کاغذ دیواری بر روی دیوار از چسب استفاده می شود. چسب هایی که برای چسباندن کاغذ دیواری استفاده می شود اغلب از مواد طبیعی است و به همین دلیل به راحتی پاک می شود. اما اگر برای چسباندن کاغذ دیواری از مواد شیمیایی استفاده کنید کندن کاغذ دیواری از روی دیوار به سختی انجام می شود.
  2. آیا در سرویس بهداشتی نیز می توان از کاغذ دیواری نانوون استفاده کرد؟
    بله. به این دلیل که کاغذ دیواری نانوون قابل شستشو بوده و مشکلی از این بابت برای آن به وجود نمی آید بنابراین می توان در سرویس بهداشتی نیز از کاغذ دیواری نانوون استفاده کرد.
  3. چرا کاغذ دیواری نانوون را انتخاب کنیم؟
    انواع متنوعی از کاغذ دیواری در بازار موجود است که هر کدام دارای ویژگی ها، طرح ها و شکل های متنوع است. البته در این بین کاغذ دیواری نانوون ماندگاری و طول عمر بالایی دارد. استفاده از این کاغذ دیواری درزهای روی دیوار را به خوبی پوشش می دهد و درزها دیگر دیده نمی شوند. طراحی منحصر به فردی دارد و فضایی زیباتری را برای خانه شما به وجود می آورد. البته به راحتی از روی دیوار جدا می شود و نیازی به زدن هیچ گونه مواد شیمیایی نیز نیست.
  4. نصب کاغذ دیواری ناوون به چه شکل است؟
    نصب کاغذ دیواری نانوون نسبت به کاغذ دیواری پی وی سی کمی متفاوت تر است. در واقع زمان نصب کاغذ دیواری پی وی سی باید بعد از زدن چسب کمی منتظر ماند و بعد کاغذ دیواری را نصب کرد اما در کاغذ دیواری نانوون باید بعد از زدن چسب سریع کاغذ دیواری را نصب کرد. ضخامت کاغذ دیواری نانوون کمتر از کاغذ دیواری پی وی سی است به همین دلیل در زمان نصب آن باید دقت بیشتری کنید و از طرفی چسبی که برای چسباندن آن استفاده می شود نباید زیاد رقیق باشد چون باعث درز بر روی دیوار می شود.
Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + دو =