کاغذ دیواری مناسب اتاق خواب دخترانه

کاغذ دیواری مناسب اتاق خواب دخترانه

انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه


امروزه یکی از دغدغه های والدین انتخاب دکوراسیون اتاق خواب براساس رنگ دیوار یا کاغذ دیواری فرزندانشان می باشد.کاغذ دیواری مناسب اتاق خواب دخترانه طرح های زیبا و فراوانی دارد و میتوان با توجه به رده سنی فرزندانتان طرح و رنگ مناسب را انتخاب کرد. بهتر است برای انتخاب طراحی اتاق خواب مناسب به نکاتی توجه کرد که ما در سایت زیگموند انتخاب را برای شما راحت تر می کنیم.

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه

انتخاب کاغذ دیواری اتاق طرح دخترانه می تواند نقش مهمی در دکوراسیون اتاق فرزند داشته باشد و شما بر اساس رده سنی فرزند خود باید نکاتی را همواره بر اساس سن و سلیقه و روحیات فرزند خود انتخاب نمایید. هم چنین در نظر داشته باشیدکه انتخاب کاغذ دیواری متناسب با دکور و لوازم اتاق همچون تخت، کمد و پرده و … نیز حایل اهمیت است.

کاغذ دیواری مناسب اتاق خواب دخترانه ویژگی های گوناگونی دارد که مهمترین آنها عبارت است از:

اتاق خواب دختران باید فضایی باشد که آن ها دوست دارند وقت خود را در آن بگذرانند. جایی که وقتی به خواب می روند احساس امنیت کنند.

مهمترین چیزی که باید در نظر گرفت شخصیت فردی و سلیقه آنهاست  که با در نظر گرفتن آن به دختران خود اجازه می دهید که در خصوصی ترین فضای زندگیشان لذت ببرند.

انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب
راهنمای خرید کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه

نکات انتخاب مناسب کاغذ دیواری اتاق دخترانه

برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب به ویژگی هایی اعم از جنس، رنگ و طرح باید توجه کرد که ما در این مطلب به آن می پردازیم:

جنس مناسب کاغذ دیواری اتاق خواب

کاغذ دیواری انواع  گوناگونی دارد که  می توان براساس شناخت ویژگی ها و کاربردهایشان دست به انتخاب مناسب زد. پر کاربردترین انواع جنس کاغذ دیواری برای انتخاب اتاق خواب شامل موارد زیر میباشد:

  • کاغذ دیواری جنس کاغذی، جنس این کاغذ دیواری از کاغذ است و به صورت ساده و بافت دار تولید می شود که دارای طرح ها و رنگ های بسیار است. همچنین به دلیل طول عمر پایین و نداشتن لایه محافظ و قدرت جذب لک و چربی و غیر قابل شستشو بودن و خش پذیر بودن آن قیمت پایین تر و ارزان تری را نسبت به دیگر جنس ها دارد و بیشتر مناسب خانه های اجاره ای و کسانی که کودک خردسال ندارند می باشد.
  • کاغذ دیواری وینیل، جنس این کاغذ دیواری از کاغذ است که روی آن لایه محافظ وینیل کشیده شده که قابلیت شست و شوی را به آن می دهد و به همین دلیل این کاغذ دیواری دارای استحکام خوب و طول عمر بیشتری نسبت به کاغذ دیواری های دیگر است و همچنین رایج ترین نوع کاغذ دیواری قابل استفاده در منازل و مکان های مرطوب می باشد که به دلیل قابلیت شست وشوی خیال شما را بابت تمیز نگه داشتن اتاق فرزندتان آسوده نگه می دارد.
  • کاغذ دیواری جنس نانوون، جنس این کاغذ دیواری از الیاف طبیعی، فیبر سلولزی و نساجی می باشد و به همین دلیل به عنوان کاغذ دیواری قابل تنفس شناخته می شود و در بعضی از آنها وجود چسب پشت کاغذ دیواری باعث نصب آسان می شود و همچنین به دلیل لایه محافظ قابل شست و شوی می باشد به دلیل نسل جدید بودن آن و طول عمر بیشتر دارای قیمت بالاتری می باشد.

انواع و اجناس گوناگون دیگری نیز برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب وجود دارد که ما در موارد بالا به پرکاربردترینشان برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه اشاره کردیم.

جنس کاغذ دیواری اتاق خواب
بهترین جنس کاغذ دیواری برای اتاق خواب

بهترین رنگ کاغذ دیواری برای اتاق خواب

رنگ اتاق خواب دارای ویژگی هایی اعم از رده سنی سلیقه فرزند و روحیات او نیز می باشد و همواره باید به این نکته توجه داشت که رنگ مناسب اتاق باید فضای آرامش و امنیت فرزند را برآورد کند. بهترین رنگ برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب اتاق خواب دخترانه رنگ هایی خنثی مانند سفید، خاکستری، بژ، و رنگ های پاستیلی مثل رنگ سبز کم رنگ، صورتی کم رنگ، زرد کم رنگ، یاسی و غیره می باشد.

نکته قابل توجه دیگر در انتخاب رنگ های خنثی این است که می توان این رنگ ها را به راحتی با وسایل و لوازم خواب و پرده های اتاق فرزند هماهنگ کرد. همچنین میتوان رنگ های پررنگ تر و سلیقه ای دختران اعم از رنگ بنفش، صورتی، نارنجی و … را با رنگ های خنثی ترکیب و هماهنگ کرد تا اتاقی رویایی و آرامش بخشی را برای دخترانتان به ارمغان آورید.

انتخاب بهترین طرح کاغذ دیواری اتاق خواب

امروزه به دلیل تنوع فراوان و گوناگون درطراحی کاغذ دیواری ها باعث شده که انتخاب برای طرح کاغذ دیواری مورد پسند و هماهنگ با سلیقه و روحیات فرزندتان بسیار راحت و سریع تر شود.

بر اساس رنگ پرده و سرویس خواب فرزندتان می توانید انتخاب بهتری برای کاغذ دیواری مناسب اتاق خواب دخترانه داشته باشید و همچنین با استفاده از دانش ترکیب رنگ ها و قرار گیری طرح های ساده کنار رنگ های پررنگ تر و بالعکس فضای زیبایی را برای اتاق خواب دخترتان فراهم کنید.

طرح های کاغذ دیواری برای اتاق دخترانه شامل کاغذ دیواری پتینه طوسی بنفش، کاغذ دیواری ساده کرم خودی، کاغذ دیواری کرم روشن مدرن،کاغذ دیواری طرح گل های بهاری،کاغذ دیواری طرح حیوانات،کاغذ دیواری طرح پرنسس ها و رنگین کمان و تک شاخ می باشد که انتخاب این طرح ها، بهترین و رویایی ترین فضای اتاق خواب را برای دخترانتان مهیا می سازد.

بهترین طرح کاغذ دیواری اتاق خواب
طرح مناسب کاغذ دیواری برای اتاق خواب دخترانه
سخن پایانی

در این مطلب به بررسی کاغذ دیواری مناسب اتاق خواب دخترانه پرداختیم و سعی بر آن داشتیم تا حد الامکان شما عزیزان را برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب راهنمایی کنیم که با بهره گیری ازین مطالب و مهمتر از آن با در نظر گرفتن روحیات و سلایق فرزندتان بهترین و رویایی ترین اتاق خواب را برایشان فراهم کنید.

سوالات متدوال کاغذ دیواری مناسب اتاق خواب دخترانه

  1. چه رنگی مناسب کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه می باشد؟
    رنگ های خنثی و آرام بخشی چون یاسی،صورتی،بنفش و رنگ های پاستلی بهترین انتخاب برای رنگ کاغذ دیواری اتاق می باشند.
  2. کدام جنس مناسب کاغذ دیواری اتاق خواب می باشد؟
    سه نوع کاغذ دیواری کاغذی،کاغذ دیواری وینیل،کاغذ دیواری نانوون براساس هزینه و سلیقه مناسب کاغذ دیواری اتاق می باشند.
  3. کدام طرح مناسب کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه می باشد؟
    بهترین طرح ها اعم از طرح پتینه،طرح ساده،مدرن،و یا طرح های مورد علاقه فرزندتان(پرنسس،جنگل،حیوانات،گل های بهاری و …) می باشد.
Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =