ویژگی‌ های کاغذ دیواری سه بعدی

ویژگی‌ های کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی


امروزه استفاده از کاغذ دیواری برای دکوراسیون منازل و مکان‌ های تجاری، بسیار رایج است. به نسبت سال‌ های گذشته انواع و اقسام مختلفی از کاغذ دیواری به بازار عرضه شده اند که کاغذ دیواری‌ های سه بعدی، محبوب‌ ترین آن‌ ها شد! این کاغذ دیواری‌ ها در سبک‌ های بسیار مختلفی طراحی شده‌ اند و افراد می‌ توانند بر اساس سبک دکوراسیون مورد علاقه خود، آن‌ ها را انتخاب نمایند. کاغذ دیواری‌ های سه بعدی نسبت به سایر کاغذدیواری‌ ها، ویژگی‌ های خاصی دارد و همین ویژگی‌ ها باعث محبوبیت آن‌ ها شده است. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی ویژگی‌ های کاغذ دیواری سه بعدی بپردازیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟

کاغذ دیواری های سه بعدی مانند کاغذ دیواری معمولی نوعی دیوار پوش هستند که طرح‌ های سه بعدی دارند و زیبایی آن‌ ها به دلیل همین طرحهای سه بعدی است! در واقع این کاغذدیواری ها عمق دارند و طرحهای مختلفی از آنها در بازار موجود است. ‌امروزه با توجه به پیشرفت فناوری، کیفیت چاپ این کاغذ دیواری‌ نسبت به گذشته تغییرات بسیاری داشته است و به حدی پیشرفت کرده که کاملا شبیه به مناظر طبیعی است. عمق دهی به این کاغذ دیواری ها با استفاده از سایه پردازی حرفه‌ ای انجام می‌ شود. این نوع از کاغذ دیواری‌ ها به دلیل آنکه طرح‌‌ های بسیار حرفه‌ ای دارد، تاثیر بسیار زیبایی بر روی دکوراسیون مکان مورد نظر خواهد داشت. طرح های کاغذ دیواری سه بعدی بسیار متفاوت است و از مناظر طبیعی گرفته تا طرحهای کامپیوتری را پوشش می‌ دهد.

کاغذ دیواری سه بعدی
کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟

بررسی ویژگی‌ های کاغذ دیواری سه بعدی

بسیاری از افراد زمانی که طرح‌ های بی‌ نظیر کاغذ دیواری سه بعدی را مشاهده می‌ کنند، ترجیح می‌ دهند از این نوع دیوار پوش‌ ها برای خانه خود بهره ببرند. ویژگی‌ های کاغذدیواری سه بعدی به گونه‌ ای است که همه را شیفته خود کرده و از آن استقبال بی‌ نظیری شده است. شاید دلیل این استقبال، این است که نقص و مشکلات کاغذ دیواری های رولی را جبران کرده‌ اند. از جمله ویژگی‌ های کاغذ دیواری سه بعدی می‌ توان به موارد زیر اشاره داشت:‌

  • طرح‌های بسیار زیبا و متنوع
    یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های کاغذ دیواری  سه بعدی، طرح‌ های بسیار زیبا و متنوع آنهاست. در واقع شما می‌ توانید طرح‌ های بسیاری را از این کاغذ دیواری‌ ها انتخاب کنید. طرح‌ هایی که با دکوراسیون شما ست و هماهنگ باشد. گوناگونی این طرح‌ ها به اندازه‌ ای است که برای تمامی فضا‌ها اعم از اتاق خواب تا سالن پذیرایی مناسب می‌ باشد. حتی برای فضاهای رسمی نیز می‌ توان به راحتی از این کاغذ دیواری استفاده کرد.
  • ایجاد فضایی دلنشین و راحت برای شما
    یکی دیگر از ویژگی‌ های بارز این کاغذ دیواری‌ ها، ایجاد یک فضای آرام و دلنشین است. در واقع شما می‌ توانید با استفاده از این کاغذ دیواری‌ ها هر نوع طبیعتی را به خانه خود بیاورید، گویی که به صورت زنده در آن طبیعت هستید! طرح‌ های جنگل، دریا و ساحل، منظره، کوهستان، غروب آفتاب و … از جمله طرح هایی هستند که نشاط و زیبایی را برای خانه شما به ارمغان می‌ آورد.
  • دارا بودن قابلیت شستشو
    بیشتر کاغذ دیواری‌ های سه بعدی که در بازار موجود است، با استفاده از فناوری‌ های روز دنیا طراحی و ساخته شده‌ اند. بنابراین قابل شستشو بودن یکی از ویژگی‌ های کاغذدیواری سه بعدی است. با استفاده از این قابلیت می‌ توانید به راحتی کاغذ دیواری‌ های خود را تمیز کنید. بعلاوه کاغذ دیواری سه بعدی مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارد.
  • مقرون به صرفه بودن
    این کاغذ دیواری‌ ها نسبت به سایر کارهایی که می‌ توان بر روی دیوارها انجام داد، مقرون به صرفه‌ تر است. در واقع استفاده از کاغذ دیواری نسبت به دیوارپوش‌ های قدیمی و گچبری‌ هایی که در گذشته در خانه‌ ها وجود داشت، هم زیباتر است و هم قیمت کمتری دارد.

بیشتر بدانید: بهترین چسب برای تعمیر کاغذ دیواری

بررسی ویژگی‌ های کاغذ دیواری سه بعدی
ویژگی‌ کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی برای چه فضاهایی مناسب است؟

امروزه استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی نسبت به کاغذ دیواری ساده بسیار رایج‌ تر است. این موضوع بدان معناست که افراد تمایل بیشتری نسبت به خرید این کاغذ دیواری ها دارند. به دلیل آنکه کاغذ دیواری سه بعدی زیبایی بسیاری دارد و همچنین از لحاظ کیفیت، بسیار مناسب تر از کاغذ دیواری های معمولی خواهد بود. از طرف دیگر کاغذ دیواری‌ های سه بعدی طرح های متنوعی داشته و برای تمامی سلیقه‌ ها و دکوراسیون‌ های داخلی مناسب است. استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی می‌ تواند برای مکان‌ های زیر مناسب باشد:

  •  اتاق کودک
  • اتاق نوجوانان و بزرگسالان
  • سالن پذیرایی
  • ورودی لابی
  • هتل‌ ها
  • فروشگاه‌ ها و مراکز تجاری و اداری و …

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی

همان‌گونه که اشاره کرده‌ایم، یکی از مقرون به صرفه‌ ترین راهکارها برای زیباسازی خانه‌ ها و محیط‌ های مختلف، استفاده از کاغذ دیواری‌ ها به خصوص کاغذ دیواری سه بعدی می‌باشد. قیمت کاغذ دیواری سه بعدی به عوامل بسیار مختلفی وابسته خواهد بود که در زیر به برخی از مهم‌ ترین آن‌ ها اشاره می‌ کنیم:

  •  کیفیت جوهر مورد استفاده به هنگام تولید و چاپ کاغذ دیواری
  • جنس کاغذهای استفاده شده مثل جنس الیاف طبیعی، چرم، کتان و …
  • کیفیت دستگاهای چاپ
  • فروشگاه‌ هایی که این کاغذ دیواری را به فروش می‌ رسانند.

به صورت کلی به شما توصیه می‌ کنیم که اگر به دنبال یک کاغذ دیواری خوب و با دوام هستید که تمامی ویژگی‌ های کاغذ دیواری سه بعدی را داشته باشد، هرگز به دنبال نوع ارزان و بی‌کیفیت آن‌ ها نباشید. بسیاری از اجناس موجود در بازار که قیمت‌ هایی بسیار ارزان دارند، معمولا پس از مدتی دچار فرسودگی خواهند شد یا اینکه کیفیت چاپ آن‌ ها به اندازه کاغذ دیواری‌های معمول نیست. مجموعه زیگموند ارائه بهترین کاغذ دیواری های سه بعدی در ایران در خدمت شماست.

قیمت کاغذ دیواری های سه بعدی
درباره قیمت کاغذ دیواری سه بعدی

مزایای کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی برای مکان مورد استفاده مزیت‌ های گوناگونی را به همراه خواهد داشت، از جمله:

  •  ایجاد ظاهر و نمایی بسیار جذاب در محیط
  • قابلیت سفارش با طرح دلخواه
  • پوشش بسیار مقاوم
  • پاکسازی آسان و بی‌ دغدغه (با یک دستمال مرطوب، می‌ توان کاغذ دیواری را به راحتی از گرد و غبار پاک کرد)
  • نصب سریع و بسیار آسان
  • دارای طول عمر بالا
  • مقاوم در برابر آتش رطوبت
  • سازگار با محیط زیست
  • مقاوم در برابر سایش
سخن پایانی

برای خرید کاغذ دیواری سه بعدی، بهتر است که آن را از فروشگاه‌های معتبر خریداری نمایید. کاغذ دیواری باید با کیفیت و دوام بالا تولید شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ما مراجعه کرده و با کارشناسان در این خصوص مشورت کنید.

سوالات متداول درباره ویژگی های کاغذ دیواری سه بعدی

  1. هزینه کاغذ دیواری سه بعدی کمتر است یا سنگ آنتیک؟
    سنگ آنتیک و نمای آجری روی دیوار، به طور قطع جلوه بسیار زیبایی دارد ولی خرید و نصب آنها، هزینه‌ای بسیار بیشتر از کاغذ دیواری سه بعدی خواهد داشت.
  2. کاغذ دیواری‌ های بسیار ارزان چه معایبی دارند؟
    کیفیت چاپ پایین، دوام کم، مقاوم نبودن در برابر رطوبت، طرح‌های بسیار محدود و …
  3. آیا کاغذدیواری سه بعدی مناسب برای همه اندازه های اتاق است؟
    کاغذدیواری سه بعدی می تواند در اتاق های مختلف قرار بگیرد، اما برای اتاق های کوچک یا بزرگ ممکن است نیاز به استفاده از طرح های مختلف باشد. همچنین برای اتاق هایی که بازدید زیادی دارند مثل اتاق پذیرایی، اتاق خواب و ناهارخوری، انتخاب کاغذدیواری سه بعدی می تواند به عنوان یک گزینه جذاب و شگفت انگیز باشد.
Rate this post

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 16 =