نحوه ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان

نحوه ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان

راهنمای ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان


دقت در دکوراسیون داخلی خانه و هماهنگی مناسب رنگ‌ها و وسایل کنار یکدیگر می‌تواند یک محیط آرامش بخشی را برایتان به ارمغان آورد. یکی از بهترین شیوه ها جهت زیباتر کردن و روح بخشیدن به دکوراسیون منزل، استفاده از کاغذ دیواری است. به همین جهت در این مقاله قصد داریم با استفاده از تجربه و تخصص تیم دکوراسیون زیگموند روش های مناسب نحوه ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان را برای شما همراهان گرامی آموزش دهیم تا محیطی زیبا و آرامش بخشی را برای خانه خود نیز داشته باشید.

انتخاب رنگ و نقش کاغذ دیواری در محیط خانه بیشتر به سلیقه شما نیز بستگی دارد؛ اما توصیه می کنیم که رنگ و نقشی را جهت خرید کاغذ دیواری انتخاب کنید که با پرده و مبلمان منزل به صورت مناسب ترکیب و هماهنگ شود.

راهنمای ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان در خانه کوچک

نکته قابل توجه در ارتبط با نحوه ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان به این صورت می باشد که اگر متراژ خانه ی شما متوسط و کوچک است، تهیه کاغذ دیواری با رنگ کرم و طلایی جهت ست کردن با مبلمان انتخاب مناسبی است و محیط را روشن‌تر و بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

به یاد داشته باشید که توجه به فضای خانه و ابعاد آن در انتخاب کاغذ دیواری بسی با اهمیت می باشد. در فضاهای کوچک استفاده از رنگ‌های تیره کاغذ دیواری انتخاب زیبایی نبوده و همچنین موجب کوچک‌تر نشان دادن فضای خانه نیز می گردد.

ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان
راهنمای ست کردن کاغذ دیواری در خانه های کوچک

توجه به طیف رنگ کاغذ دیواری

قطعا در انتخاب کاغذ دیواری مناسب جهت محیط داخلی فضا، دست شما بسیار باز است. اما توصیه می کنیم در این انتخاب به سلیقه و علایق خود و خانواده توجه کرده و همچنین با درنظر گرفتن به رنگ محیط منزل، طیف رنگی هماهنگ از کاغذ دیواری را انتخاب کنید، توجه داشته باشید که کاغذ دیواری مدرن می‌تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای ست کردن مبلمان با کاغذ دیواری باشد.

رنگ‌های بسیاری از کاغذ دیواری وجود دارند که هر یک دارای طرح‌های متفاوتی هستند. یکی از موارد اساسی در انتخاب رنگ و نقش کاغذ دیواری، توجه به اندازه نور محیط و سبک دکوراسیون خانه می باشد. همچنین در نحوه ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان، این نکته را در نظر داشته باشید که اگر خانه شما کوچک و فضای محدودی را دارد، کاغذ دیواری دارای رنگ‌های تیره را خریداری نکنید. چرا که رنگ های تیره محیط خانه را کوچک تر از ابعاد واقعی نیز نشان می دهد.

ست کاغذ دیواری و مبلمان در خانه کوچک

نکته قابل توجه در ارتبط با نحوه ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان به این صورت می باشد که اگر متراژ خانه ی شما متوسط و کوچک است، تهیه کاغذ دیواری با رنگ کرم و طلایی جهت ست کردن با مبلمان انتخاب مناسبی است و محیط را روشن‌تر و بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

به یاد داشته باشید که توجه به فضای خانه و ابعاد آن در انتخاب کاغذ دیواری بسی با اهمیت می باشد. در فضاهای کوچک استفاده از رنگ‌های تیره کاغذ دیواری انتخاب زیبایی نبوده و همچنین موجب کوچک‌تر نشان دادن فضای خانه نیز می گردد.

در مطالب بالا نکات اساسی در ارتباط با نحوه ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان را ذکر کردیم؛ و شما با توجه به رنگ مبلمان می‌توانید انتخاب بهتری را در تهیه کاغذ دیواری داشته باشید. در ادامه هم به شرح برخی از نکات ست کاغذ دیواری و مبلمان با رنگ‌های متعدد پرداخته ایم.

چگونگی ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان سلطنتی

اگر محیط پذیرایی منزل شما دارای مبلمان سلطنتی باشد، باید به هماهنگی آن با دیگر وسایل، رنگ‌ها، طرح‌های کاغذ دیواری توجه زیادی داشته باشید. استفاده از مبلمان سلطنتی به معنای زرق و برق و لاکچری بودن بیشتر در خانه می باشد.

در این صورت کاغذ دیواری ای که دارای رنگ های طلایی و کرم باشد می تواند تا مقدار زیادی کامل کننده ی این زرق و برق در محیط خانه باشد.توجه داشته باشید که طرح داماسک امروزه در مبلمان دارای محبوبیت بالایی شده است که همین امر باعث ده تا خرید کاغذ دیواری داماسک بسیار توصیه بشود.

جهت ست کردن هارمونی بیشتر می‌توانید رویه ی پرده خود را به رنگ قهوه‌ای ملایم انتخاب کنید و پرده اصلی زمینه ای مایل به طلایی داشته باشد. در اینصورت فضایی لاکچری از خانه خود را به همراه خواهید گذاشت.

همچنین اگر از مبلمان سلطنتی با رنگ زرشکی و یا رنگ سبز درباری و سلطنتی در فضای نشیمن خود استفاده می‌کنید، رنگ طلایی، رنگی مناسب جهت ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان می باشد.

ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان
راهنمای ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان سلطنتی

ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان رنگ کرم

در مبلمان طیف کرم رنگ می توانید با طراحی ساده از کاغذ دیواری ای با زمینه رنگی کرم تا قهوه‌ای روشن را نیز نتخاب کنید که بر روی آن نقش هایی طلایی رنگ به کار رفته باشد. علاوه بر آن توصیه می کنیم که به هماهنگی رنگ کاغذ دیواری و پرده ها هم دقت کنید.

به طور مثال جهت این که ترکیب و هماهنگی خوبی در محیط ایجاد کنید، می‌توانید در انتخاب پارچه پرده‌ها و کوسن‌ها از طیف رنگی هماهنگ با کاغذ دیواری نیز استفاده کنید

ست کاغذ دیواری و مبلمان قهوه‌ای

در ارتباط با نحوه ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان با طیف رنگ قهوه‌ای و با پایه‌های طلایی رنگ همواره باید به این نکته توجه کنید که اولین و بهترین انتخاب رنگ کاغذ دیواری، استفاده از رنگ‌های هم طیف رنگ قهوه‌ای نیز می باشد.

رنگ هایی مانند: طیف رنگی کرم، طلایی، نخودی، بژ، استخوانی و قهوه‌ای کم رنگ در کاغذ دیواری نیز انتخاب مناسبی می باشد. اما حتما دقت کنید که در همه قسمت‌های دیوار از یک کاغذ دیواری دارای طرح یکسان استفاده نکنید.

پیشنهاد ما این است که تنها یک یا دو قسمت از دیوارها دارای کاغذ دیواری طرح دار باشند و مابقی قسمت های دیوار با کاغذ دیواری ای با رنگ ملایم و بدون طرح پوشانده شود.

همچنین گزینه دیگر شما در ست کاغذ دیواری با مبلمان می‌تواند به کارگیری از طیف های رنگی آبی و سفید در کاغذ دیواری و پرده باشد. رنگ آبی در کنار قهوه‌ای ترکیب بسیار زیبایی را به وجود می آورد.

نکات مهم در هماهنگی کاغذ دیواری و مبلمان

اگر مبلمان خانه شما راحتی و به سبک اسپرت است، برای هماهنگی کاغذ دیواری و مبلمان بایستی کاغذ دیواری ای با سبک و طرح مدرن را خریداری کنید.

و اگر از مبلمان ساده استفاده می‌کنید، قطعا کاغذ دیواری با نقش و طرح ساده مناسب این سبک دکوراسیون نمی باشد. چراکه محیطی بی روح و خنثی ای در خانه به وجود خواهد آورد.

جهت نداشتن فضای بی روح توصیه می کنیم کاغذ دیواری با طرح‌ و نقش های زیبا را تهیه کنید و همچنین رنگ کوسن‌های مبلمان خود را با رنگ کاغذ دیواری هماهنگ کنید. در این صورت زیبایی و هماهنگی بسیاری در محیط خانه به وجود خواهید آورد.

اگر هماهنگی و ست کردن کلیه رنگ‌ها در لوازم خانه برای شما اهمیت بسیاری دارد، همچنین می‌توانید روکش مبلمان و صندلی را هم با کاغذ دیواری خود همانگ کنید. اما توجه داشته باشید در این امر زیاده روی نکنید.

و تنها رنگ پارچه قسمتی از روکش مبلمان را با رنگ کاغذ دیواری ست کنید. در غیر این صورت نه تنها باعث زیبایی محیط و فضای خانه نخواهد شد، بلکه با توجه به رنگ‌ها، فضایی شلوغ و یا بسیار بی روحی به وجود خواهد آمد.

نکات مهم ست کردن کاغذ دیواری
نکات مهم جهت هماهنگی کاغذ دیواری با مبلمان
سخن پایانی

ما همواره در این مقاله نکات مهم در ارتباط با نحوه ست کردن کاغذ دیواری و مبلمان را برای شما شرح دادیم؛ و شما با توجه به رنگ مبلمان خود می‌توانید انتخاب بهتری را جهت خرید کاغذ دیواری مورد نظر خود داشته باشید.

سوالات متدوال نحوه ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان

  1. رنگ مناسب کاغذ دیواری خانه های کوچک چیست؟
    تهیه کاغذ دیواری با رنگ کرم و طلایی جهت ست کردن با مبلمان انتخاب مناسبی است و محیط را روشن‌تر و بزرگ‌تر نشان می‌دهد.
  2. رنگ مناسب کاغذ دیواری برای مبلمان قهوه ای چیست؟
    رنگ هایی مانند: طیف رنگی کرم، طلایی، آبی، نخودی، بژ، استخوانی و قهوه‌ای کم رنگ در کاغذ دیواری نیز انتخاب مناسبی می باشد.
Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − نه =