معرفی کاغذ دیواری پشت چسب دار

معرفی کاغذ دیواری پشت چسب دار

معرفی کاغذ دیواری پشت چسب دار


آشنایی با کاغذ دیواری های پشت چسب دار

یکی از محبوب ترین و بهترین روش ها برای تغییر دکوراسیون بدون شک استفاده از کاغذ دیواری می باشد. در این مطلب از سایت زیگموند به معرفی کاغذ دیواری پشت چسب دار می پردازیم. کاغذ دیواری های پشت چسب دار در واقع نوعی خاصی از کاغذ دیواری محسوب می شوند. که برای نصب و استفاده از این مدل کاغذ دیواری دیگر نیازی به استفاده از چسب کاغذ دیواری نیست.

چرا که در پشت ورقه این کاغذ دیواری از مواد مخصوصی برای چسبیدن به سطح مورد نظر استفاده شده است. این نکته مهم را فراموش نکنید برای خرید کاغذ دیواری چسب دار باید برخی نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید. یکی از مهم ترین نکات بدون شک کیفیت بالا در این مدل از کاغذ دیواری ها می باشد. فرآیند نصب کاغذ دیواری های پشت چسب دار بسیار ساده می باشد.

در واقع می توان گفت این مدل از کاغذ دیواری ها در حقیقت یک نوع دیوار پوش جدید محسوب می شوند. برای استفاده از این مدل کاغذ دیواری نیازی به نصاب و استفاده از چسب کاغذ دیواری نیست. در ادامه مطلب با خصوصیات کاغذ دیواری چسب دار به طور کامل آشنا خواهید شد. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

بررسی طرح و رنگ های کاغذ دیواری پشت چسب دار

در این مطلب برای شما عزیزان به معرفی کاغذ دیواری پشت چسب دار می پردازیم. کاغذ دیواری های پشت چسب دار از نظر رنگ و طرح از تنوع بالایی برخوردار هستند. از این رو به راحتی می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود بهترین طرح و رنگ کاغذ دیواری را انتخاب کنید. بیشتر طرح های کاغذ دیواری چسب دار شبیه به کاغذ دیواری های سه بعدی می باشد.

از طرح های این مدل از کاغذ دیواری می توان به طرح هایی نظیر چوب، سنگ، گل، شاخه و… اشاره کرد. طرح های سه بعدی در بین خریداران از محبوبیت بیشتری برخوردار است. قیمت کاغذ دیواری های پشت چسب دار نسبت به کاغذ دیواری های معمولی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. چرا که برای نصب این مدل از کاغذ دیواری نیازی نیست هزینه ای را بابت نصب پرداخت کنید. برای نصب این کاغذ دیواری خود شخص به راحتی می تواند اقدام کند.

رنگ های کاغذ دیواری پشت چسب دار
بررسی رنگ های کاغذ دیواری پشت چسب دار

مراحل نصب کاغذ دیواری های پشت چسب دار

برای نصب کاغذ دیواری پشت چسب دار بهتر است برخی نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید. برای نصب این مدل از کاغذ دیواری به وسایل زیادی نیاز ندارید. تنها با استفاده از تیغ موکت بری می توانید شروع به نصب کاغذ دیواری نمایید. در ابتدا باید سطح مورد نظر را به خوبی تمیز نمایید کاملا مطمئن باشید هیچ گونه برآمدگی بر روی سطح دیوار قرار نداشته باشد.

در مرحله بعد باید سطح دیوار و اندازه ها را به خوبی بررسی کنید. در قدم بعدی شروع به چسباندن کاغذ دیواری بر روی دیوار نمایید. به صورت پیوسته از بالا به پایین شروع به نصب کاغذ دیواری نمایید این نکته مهم را در نظر داشته باشید این مرحله باید با دقت بالایی انجام شود چرا که در صورت بی توجهی حباب هایی در سطح کاغذ دیواری ایجاد می شود. نسبت به این موارد برای نصب صحیح کاغذ دیواری باید توجه کافی داشته باشید.

خصوصیات مهم کاغذ دیواری های پشت چسب دار

در این مطلب از سایت زیگموند برای شما عزیزان به معرفی کاغذ دیواری پشت چسب دار پرداختیم. قیمت این مدل از کاغذ دیواری ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. همین موضوع باعث محبوبیت کاغذ دیواری های پشت چسب دار در بین خریداران شده است. در ادامه با خصوصیات مهم این مدل از کاغذ دیواری آشنا خواهید شد:

  • مقاومت بالا در برابر رطوبت می توانید برای بیشتر مکان ها از این مدل کاغذ دیواری استفاده کنید.
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • تنوع طرح و رنگ کاغذ دیواری چسب دار
  • قابلیت شستشوی کاغذ دیواری
  • جنس مناسب PVC
  • مقاوم در برابر خش و پارگی
  • نصب ساده بدون نیاز به نصاب و چسب کاغذ دیواری
کاغذ دیواری های پشت چسب دار
خصوصیات کاغذ دیواری های پشت چسب دار

بررسی قیمت کاغذ دیواری چسب دار

با خصوصیات کاغذ دیواری پشت چسب دار به طور کامل آشنا شدید. همانطور که گفته شد از این مدل کاغذ دیواری ها به راحتی می توانید برای تمامی مکان ها استفاده کنید. کاغذ دیواری های پشت چسب دار خصوصیات منحصر به فردی را به خود اختصاص داده اند. از بهترین خصوصیات این مدل از کاغذ دیواری ها می توان به عدم نیاز به استفاده از چسب و نصاب اشاره کرد.

قیمت کاغذ دیواری چسب دار نسبت به کاغذ دیواری های معمولی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. قیمت هر رول کاغذ دیواری بستگی به سایز آن دارد. معمولا قیمت هر متر کاغذ دیواری چسب دار بین 60 تا 100 هزار تومان می باشد. البته این نکته مهم را فراموش نکنید قیمت کاغذ دیواری چسب دار وابسته به کیفیت آن می باشد.

معرفی کاربردهای دیوار پوش چسب دار

کاغذ دیواری چسب دار کاربردهای متنوعی را به همراه دارد. در واقع می توان گفت دلیل اصلی محبوبیت این مدل از کاغذ دیواری ها کاربردهای متعدد و خلاقانه در کاغذ دیواری می باشد. از کاربردهای کاغذ دیواری چسب دار می توان به استفاده به عنوان دیوار پوش اشاره کرد. از این مدل کاغذ دیواری به راحتی می توانید برای تمامی مکان ها استفاده کنید.

همچنین یکی از مهم ترین کاربردهای این طرح از کاغذ دیواری به عنوان روکش کابینت ها می باشد. از کاغذ دیواری های پشت چسب دار می توانید برای پوشش عیوب و ایجاد دکوراسیون خاص در برخی وسایل از جمله کمد، میز و… استفاده کنید. قیمت این مدل از کاغذ دیواری بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

کاربردهای دیوار پوش چسب دار
معرفی کاربردهای دیوار پوش چسب دار
سخن پایانی

در این مطلب همانطور که گفته به معرفی کاغذ دیواری پشت چسب دار به طور کامل پرداختیم. کاغذ دیواری های پشت چسب دار در واقع نوعی خاصی از کاغذ دیواری محسوب می شوند. که برای نصب و استفاده از این مدل کاغذ دیواری دیگر نیازی به استفاده از چسب کاغذ دیواری نیست. چرا که در پشت ورقه این کاغذ دیواری از مواد مخصوصی برای چسبیدن به سطح مورد نظر استفاده شده است. این نکته مهم را فراموش نکنید برای خرید کاغذ دیواری چسب دار باید برخی نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید.

سوالات متداول معرفی کاغذ دیواری پشت چسب دار

  1. کاربردهای دیوار پوش چسب دار به چه صورت است؟
    از کاربردهای کاغذ دیواری چسب دار می توان به استفاده به عنوان دیوار پوش اشاره کرد. از این مدل کاغذ دیواری به راحتی می توانید برای تمامی مکان ها استفاده کنید. همچنین یکی از مهم ترین کاربردهای این طرح از کاغذ دیواری به عنوان روکش کابینت ها می باشد. از کاغذ دیواری های پشت چسب دار می توانید برای پوشش عیوب و ایجاد دکوراسیون خاص در برخی وسایل از جمله کمد، میز و… استفاده کنید.
  2. خصوصیات مهم کاغذ دیواری های پشت چسب دار به چه صورت است؟
    مقاومت بالا در برابر رطوبت می توانید برای بیشتر مکان ها از این مدل کاغذ دیواری استفاده کنید، قیمت مناسب و مقرون به صرفه، تنوع طرح و رنگ کاغذ دیواری چسب دار، قابلیت شستشوی کاغذ دیواری، جنس مناسب PVC، مقاوم در برابر خش و پارگی و نصب ساده بدون نیاز به نصاب و چسب کاغذ دیواری.
  3. مراحل نصب کاغذ دیواری های پشت چسب دار به چه شکل می باشد؟
    در ابتدا باید سطح مورد نظر را به خوبی تمیز نمایید کاملا مطمئن باشید هیچ گونه برآمدگی بر روی سطح دیوار قرار نداشته باشد. در مرحله بعد باید سطح دیوار و اندازه ها را به خوبی بررسی کنید. در قدم بعدی شروع به چسباندن کاغذ دیواری بر روی دیوار نمایید. به صورت پیوسته از بالا به پایین شروع به نصب کاغذ دیواری نمایید این نکته مهم را در نظر داشته باشید این مرحله باید با دقت بالایی انجام شود چرا که در صورت بی توجهی حباب هایی در سطح کاغذ دیواری ایجاد می شود.
Rate this post

2 دیدگاه

    • سلام دوست عزیز
      خیر کاغذ دیواری ها همراه با ضمانت هستند و از کیفیت بالا برخوردار می‌باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =