تفاوت کاغذ دیواری ایرانی و خارجی

تفاوت کاغذ دیواری ایرانی و خارجی

مقایسه کاغذ دیواری ایرانی و خارجی


در طی یک بررسی کلی می توان گفت که تمامی محصولات کاغذ دیواری داخلی و کاغذ دیواری خارجی در بازار در یک گروه قرار می گیرند که در ظاهر تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند، اما زمانی که وارد بطن قضیه می شوید، موضوع فرق کرده و تفاوت کاغذ دیواری ایرانی و خارجی نیز مشخص می شود.

شما به سادگی این مسئله را متوجه می شوید که خرید و تهیه کاغذ دیواری های جنس  خارجی با تمام قیمت و هزینه هایی که احتمال دارد برایتان به وجود بیاورد، یک انتخاب بهتر و مطلوب تر می باشد.

بررسی تفاوت کاغذ دیواری ایرانی و خارجی

افرادی که قصد خریدن کاغذ دیواری را دارند در اول داستان با دو انتخاب اساسی و مهم رو به رو می شوند و آن هم تفاوت کاغذ دیواری ایرانی و خارجی به هنگام انتخاب و خرید است! شما باید قبل از انتخاب محصول مد نظرتان در ارتباط با اینکه می خواهید یک کاغذ دیواری خارجی را بخرید یا یک کاغذ دیواری ایرانی، به نتیجه رسیده باشید.

ما همواره در این مقاله از زیگموند قصد داریم تا تفاوت کاغذ دیواری ایرانی و خارجی را برای شما همراهان گرامی به صورت جامع و کامل شرح دهیم تا زمانی که قصد خرید کاغذ دیواری را داشته باشید، بتوانید با آگاهی بالاتری در این موضوع محصول مد نظر خود را خریداری کنید.

این کاغذ دیواری ها اکثرا از بهترین برندهایی که شهرتشان جهانی شده است انتخاب می شوند. کیفیت کاغذ دیواری های خارجی در رده های برتر قرار دارد و از مرغوب ترین مواد و متریال هایی که در این صنعت وجود دارد تولید و ساخته شده اند.

البته در بین کاغذ دیواری ها و محصولات خارجی هم شاهد نمونه های بی ارزش و بی کیفیت بوده ایم. با این وجود این مسئله با شناخت محصول خیلی کم اتفاق می افتد و آنچه که بیشتر در بازار مشاهده می شود، کیفیت مرغوب و بالا در کنار طراحی های متفاوت آن ها می باشد.

کاغذ دیواری ایرانی و خارجی
تفاوت کاغذ دیواری خارجی و ایرانی

برندهای کاغذ دیواری ایرانی و خارجی

کاغذ دیواری ها شامل انواع متنوع و مدل های گوناگونی هستند که بر حسب کشور تولید کننده دارای برندی مشهور و شناخته شده هستند و شامل دو نوع کلی کاغذ دیواری ایرانی و خارجی می باشند. که بر حسب نوع کیفیت و کاربردهای خاص در مقایسه کاغذ دیواری ایرانی و خارجی با مارک ها، مدل ها،سبک و طراحی های مختلفی که تولید و عرضه می شوند به صورت زیر می باشند:

  • کاغذ دیواری های محصولات ایرانی به صورت برجسته، سه بعدی، مدرن و کلاسیک تحت عنوان دکوراتیو نیز تولید می شوند.
  • محصولات خارجی نیز تحت عناوین آرت نوا، آرت دکو( کره ای)، نپولیس( ایتالیایی )، دیور(تایلندی)، بلو( آلمانی) و غیره می باشند.

شما می توانید با انتخاب هر یک از کاغذ دیواری های داخلی و خارجی برای دکوراسیون اتاق خواب ها، پذیرایی، نشیمن، راهرو، سرویس بهداشتی، سالن های تجاری، فروشگاه ها و غیره از آن ها بهره ببرید. بعضی از اشخاصی که علاقه بسیاری به جنس های گران قیمت دارند ولی نمی خواهند که بودجه طراحی دکوراسیون داخلی را زیاد بالا ببرند، برای دیوار پوش های پذیرایی خانه از کاغذ دیواری های خارجی و برای پوشش دیوار اتاق خواب ها از کاغذ دیواری داخلی بهره می گیرند.

 تفاوت متریال کاغذ دیواری ایرانی و خارجی

در این مقاله همچنان به کیفیت بهتر کاغذ دیواری خارجی و مرغوب بودن مواد ساخت آن ها اشاره کردیم. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده است که دلیل اینکه متریال های خارجی را بهتر از بقیه متریال ها می دانیم چیست؟ در همین ابتدا باید به این نکته ذکر کنیم که علت ما از بهتر بودن و مرغوب بودن مواد به کار رفته محصولات خارجی، با کیفیت بودن مواد اولیه ای است که برای ساخت کاغذ دیواری به کار رفته است.

به طور مثال:اجناس آلمانی به صورتی ساخته می شوند که کمترین صدمه را به محیط زیست برساند. این موضوع موجب گردیده است که کاغذ دیواری های محصول آلمان متقاضیان بسیاری در سال های اخیر به دست آورد. کشور ایتالیا هم از کمترین مواد مضر در متریال ها برای سلامت افراد بهره می برد و به دلیل ضخامت بالای کاغذ و کیفیت زیادی که دارد قابل توجه طراحان از سراسر جهان می باشد.

اما متاسفانه قسمت قابل توجهی از متریال اصلی کاغذ دیواری چینی از وینیل تولید می گردد. وینیل یک نوع مواد پلاستیکی است که برای محیط زیست مضر می باشد. اما با دقت به این مسئله که قابلیت ضد آب بودن کاغذ دیواری را افزایش می دهد و از جهتی قیمت کاغذ دیواری را کاهش می دهد، توسط عده زیادی از شرکت های تولید کننده در سراسر جهان و مخصوصا کشورهای آسیایی به کار می رود.

متریال کاغذ دیواری خارجی و ایرانی
مقایسه متریال کاغذ دیواری ایرانی و خارجی

مهم ترین تفاوت کاغذ دیواری خارجی و ایرانی

در این مطلب با تفاوت کاغذ دیواری ایرانی و خارجی به طور کامل آشنا شدید. در ادامه این مطلب با مهم ترین تفاوت بین این دو از کاغذ دیواری آشنا خواهید شد:

  • قابلیت شستشو بهتر در کاغذ دیواری خارجی نسبت به کاغذ دیواری ایرانی
  • طرح و رنگ بسیار گوناگون در کاغذ دیواری خارجی نسبت به کاغذ دیواری ایرانی
  • دوام و طول عمر بالای کاغذ دیواری خارجی نسبت به کاغذ دیواری ایرانی
  • متریال مرغوب در تولید کاغذ دیواری خارجی نسبت به کاغذ دیواری ایرانی
  • قیمت بیشتر کاغذ دیواری خارجی نسبت به کاغذ دیواری ایرانی
  • کیفیت مطلوب تر کاغذ دیواری خارجی نسبت به ایرانی
  • تفاوت در ابعاد و اندازه رول های کاغذ دیواری خارجی نسبت به ایرانی
کاغذ دیواری خارجی و ایرانی
مهم ترین مقایسه کاغذ دیواری ایرانی و خارجی
سخن پایانی

با سپاس از همراهی شما عزیزان در سایت زیگموند، ما همواره سعی کردیم تا به طور کامل و جامع ویژگی ها و تفاوت کاغذ دیواری ایرانی و خارجی را برای شما عزیزان توضیح دهیم تا شما با کسب آگاهی بیشتر، انتخاب بهتری را برای خرید کاغذ دیواری مدنظرتان داشته باشید.

سوالات متدوال تفاوت کاغذ دیواری ایرانی و خارجی

  1. وینیل به کار رفته در کاغذ دیواری چیست؟
    وینیل یک نوع مواد پلاستیکی است که برای محیط زیست مضر می باشد. اما با دقت به این مسئله که قابلیت ضد آب بودن کاغذ دیواری را افزایش می دهد و قیمت کاغذ دیواری را کاهش می دهد.
  2. انواع مدل های تولید شده کاغذ دیواری ایرانی چیست؟
    کاغذ دیواری های محصولات ایرانی به صورت برجسته، سه بعدی، مدرن و کلاسیک تحت عنوان دکوراتیو نیز تولید می شوند.
  3. آیا کاغذ دیواری ایرانی بهتر است یا خارجی؟
    خرید و تهیه کاغذ دیواری های جنس  خارجی با تمام قیمت و هزینه هایی که احتمال دارد برایتان به وجود بیاورد، یک انتخاب بهتر و مطلوب تر می باشد زیرا از متریال مطلوب تر و مرغوب تری برای تولید کاغذ دیواری استفاده می کنند.
Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =