بهترین کاغذ دیواری برای کافی شاپ

بهترین کاغذ دیواری برای کافی شاپ

همه چیز در مورد کاغذ دیواری کافی شاپ


دکوراسیون داخلی خصوصاً انتخاب کاغذ دیواری یکی از مواردی است که می‌تواند فضای کسب و کار را تبدیل به یک محیط زیبا و هیجان انگیز کند و در نتیجه باعث جذب بیشتر مشتریان نیز بشود. در این مقاله به توضیحات انتخاب بهترین کاغذ دیواری برای کافی شاپ می پردازیم.

کافی شاپ یکی از شغل هایی می باشد که فضا و محیط در آن بسیار حائل اهمیت است چرا که یکی از موارد انتخابی برای مشتریان، فضا و دکوراسیون کافی شاپ می باشد و افراد معمولا چندین ساعت خود را در کافی شاپ ها می گذرانند. در ادامه به موارد انتخابی کاغذ دیواری برای کافی شاپ ها نیز می پردازیم.

جنس کاغذ دیواری مناسب برای کافی شاپ

یکی از موارد مهم در انتخاب بهترین کاغذ دیواری برای کافی شاپ ها، انتخاب کاغذ دیواری با بالاترین دوام و ماندگاری و جنس آن می باشد. کاغذ دیواری ها دارای چند نوع می باشند که بر اساس بودجه و مناسب ترین نوع کاغذ دیواری برای کافی شاپ دست به انتخاب می زنیم.

کاغذ دیواری کاغذی برای کافه

این نوع از کاغذ دیواری کاغذی بوده و به راحتی مخدوش و کثیف می شوند و به دلیل ضخامت نازک کاغذ دارای دوام یک الی دو ساله می باشند و به راحتی نیز پاره میشوند.

کاغذ دیواری مناسب برای کافه
کاغذ دیواری کاغذی کافه

کاغذ دیواری وینیل برای کافی شاپ

از بهترین انواع کاغذ دیواری کاغذ دیواری وینیل نیز می باشند. این کاغذ دیواری با داشتن دوام بالا و بسیار محکم و همچنین قابل شستشو بودن نوع کاغذ دارای دوام بالاتری نسبت به کاغذ دیواری کاغذی نیز می باشند.

کاغذ دیواری نانوون

این نوع کاغذ دیواری از الیاف طبیعی و مصنوعی ساخته شده است که دارای قابلیت ضد حساسیت و ضد آلرژی بوده و همچنین دارای قوام بسیار بالا و محکم نیز می باشد. و همچنین کثیفی های روی کاغذ دیواری به راحتی با یک دستمال مرطوب نیز پاک می شوند.

کاغذ دیواری نانو

این نوع کاغذ دیواری کافی شاپ به وسیله تکنولوژی نانو ساخته شده است و تمام ویژگی های کاغذ دیواری وینیل را در خود جای داده است و همچنین دارای مقاومت بالاتر و عایق صدا و گرما و سرما نیز می باشد. به دلیل ساخت آن توسط تکنولوژی نانو دارای قیمت بالاتری نسبت به انواع دیگر کاغذ دیواری نیز می باشند.

کاغذ دیواری نانو
راهنمای خرید کاغذ دیواری نانو برای کافی شاپ

کدام نوع کاغذ دیواری برای کافی شاپ مناسب است؟

محبوب ترین انواع و بهتری کاغذ دیواری برای کافی شاپ، کاغذهای وینیل از پیش چسبانده شده و روکش شده با وینیل می باشد که در برابر پارگی مقاوم هستند، که قبل از سفت شدن کاغذ قابل تنظیم می باشند و تمیز کردن و مراقبت از آنها بسیار آسان است.

رنگ مناسب برای کاغذ دیواری کافی شاپ

یکی دیگر از موارد انتخابی برای انتخاب بهترین کاغذ دیواری برای کافی شاپ نیز بر اساس رنگ آن می باشد. رنگ کاغذ دیواری در کافی شاپ به عوامل و شرایطی بستگی دارد که در زیر به بررسی هر یک از این عوامل خواهیم پرداخت. پس در ادامه با ما همراه باشید.

کاغذ دیواری تیره برای مافی شاپ
انتخاب رنگ کاغذ دیواری برای کافه

رنگ کاغذ دیواری متناسب با متراژ

از عوامل مهم انتخاب بهترین کاغذ دیواری برای کافی شاپ بر اساس رنگ، توجه به متراژ و مقیاس کافی شاپ نیز می باشد. انتخاب رنگ کاغذ دیواری تاثیر زیادی در نشان دادن متراژ و محیط کافی شاپ دارد و انتخاب رنگ برای کافی شاپ های کوچک و بزرگ متفاوت می باشد.

دکوراسیون کافی شاپ با رنگ های تیره

استفاده از رنگ های تیره همچون مشکی، قهوه ای تیره و خاکستری، سورمه ای تیره و… فضای کافی شاپ ها و محیط را کوچکتر نشان خواهند داد. همچنین انتخاب رنگ های تیره برای کافی شاپ هایی با مقیاس متوسط یا بزرگ نیز بسیار متناسب و جذاب نیز می باشند.

استفاده از رنگ های روشن برای کاغذ دیواری کافی شاپ

همچنین استفاده از رنگ‌های روشن و شادی همچون زرد، طلایی، نارنجی، سفید و… فضا و محیط کافی شاپ را بزرگ و دلباز تر نشان خواهد داد و اگر کافی شاپ شما دارای متراژ کوچک می باشد استفاده از رنگ های روشن بسیار متناسب تر و بهتر برای نشان دادن دکوراسیون محیط نیز می باشد.

نکته: اگر متراژ کافی شاپ شما متوسط و یا کوچک می باشد و شما علاقه زیادی به استفاده از رنگ های تیره در محیط کافی شاپ خود دارید می توانید با بهره گرفتن از ترکیب  رنگ های تیره در کنار رنگ های روشن نیز در دکوراسیون خود استفاده بنمایید.

ترکیب رنگ های پر طرفدار

ترکیب رنگ هایی چون: بژ، رنگ آبی، رنگ قهوه ای، کرم، خاکستری، آبی خاکستری، خاکی،  قهوه ای کم رنگ، رنگ شنی، انتخاب رنگ های پاستلی، سایه های آبی، نقره ای، رنگ های پاستلی ملایم و… از بهترین انتخاب های کاغذ دیواری برای کافی شاپ می باشند.

ترکیب رنگ های پر طرفدار کاغذ دیواری
کاغذ دیواری رنگی کافی شاپ

اهمیت رنگ کاغذ دیواری در دکوراسیون کافی شاپ

باید تاوجه داشته باشید که انتخاب رنگ کاغذ دیورای یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید زیر کاغذ دیوریا مخصوص کافی شاپ می‌تواند به زیبایی و جذابیت کافه شما کمک بسیار زیادی کند؛ در ادامه مطلب به بررسی اهمیت رنگ کاغذ دیورای به طور کامل پرداخته ایم:

  • رنگ سفید

این رنگ برای محیط های کوچک بسیار مناسب است. رنگ سفید نور را بیشتر بازتاب داده و محیط را بزرگ تر نیز نشان می دهد.

  • کاغذ دیواری با رنگ آبی

اگر می‌خواهید ظاهری مدرن‌تر و براق‌تر داشته باشید که به صورت باورنکردنی ای آرامش‌بخش و مد روز باشد، از این رنگ استفاده بنمایید.

  • کافی شاپ با رنگ سبز

سبز گرم و آرامش بخش است، احساس خوشایندی از راحتی و طراوت را به مشتریان شما می دهد و تصوراتی از ثروت ایجاد می کند.

کاغذ دیواری سبز
کاغذ دیواری سبز کافی شاپ
  • رنگ زرد

زرد رنگ شادی و هیجان می باشد و باعث جلب توجه مشتری شده و به طرز باور نکردنی ای اشتهای فرد را برانگیخته می کند.

  • رنگ نارنجی کاغذ دیواری برای کافه

این رنگ گرما، لذت و شادی را نشان می دهد و اگر می خواهید افراد مختلف در کافی شاپ شما احساس صمیمت بیشتـری داشته باشند، از این رنگ بهره برده و استفاده کنید.

  • رنگ قهوه ای

این رنگ گرما، امنیت و زمین را نشان می دهد و با توجه به این که می خواهید فضا یا محیط کافی شاپ شما کوچک تر یا بزرگ تر نشان داده شود، از تناژ تیره یا روشن این رنگ خنثی می توانید بهره بگیرید.

بهترین طرح کاغذ دیواری برای کافی شاپ چیست؟

امروزه کاغذ دیواری ها در انواع و اقسام طراحی ها و مدل های متنوع و گوناگونی تولید می شوند که می توانند سلیقه و نظر هر خریداری را به خود جلب کنند و همچنین فضای رویایی مد نظر خریداران را فراهم کنند. به همین دلیل طرح مناسب کاغذ دیواری کافی شاپ هم از این قائده مستثنی نیست.

طرح کاغذ دیواری برای کافی شاپ
طرح زیبای کاغذ دیواری برای کافی شاپ

انواع طرح های کاغذ دیواری

  1. مدل چوب، آجری و سنگی: یکی از انواع کاغذ دیواری مدل های طرح چوب و آجر و سنگ می باشند. این مدل ها همواره تداعی گر طبیعت، آرامش و احساس گرما و راحتی می باشند و استفاده از این مدل ها بهترین کاغذ دیواری برای کافی شاپ شما را به ارمغان می آورند.
  2. مدل های گل دار: در هیاهوی زندگی شهری، استفاده از کاغذ دیواری های طرح گل و برگ باعث حس قرار داشتن در طبیعتی زیبا و کوچک، و حس سر زندگی و طراوت به افراد می دهد و استفاده از این مدل ها هم بهترین انتخاب کاغذ دیواری برای کافی شاپ نیز می باشد.
  3. مدل طرح نوشته و الفبا: این مدل از کاغذ یکی از مدرن ترین و خلاقانه ترین مدل های موجود نیز می باشد. استفاده از این مدل حس بودن در کافه های مدرن نیویورک را به شما القا خواهد کرد.
  4. از دیگر طرح های کاربردی و مناسب کاغذ دیواری در کافی شاپ ها می توان به طرح های هندسی، طرح های راه راه، طرح های مینیمال، طرح های آبرنگی و… اشاره کرد.
سخن پایانی

در این مقاله به بررسی انواع جنس ها و رنگ ها و طرح های موجود کاغذ دیواری های مناسب برای کافی شاپ ها رسیدیم و امیدواریم با مطالب گفته شده کمکی برای راهنمایی و انتخاب بهتر کاغذ دیواری برای کافی شاپ شما نیز بوده باشیم.

سوالات متدوال بهترین کاغذ دیواری برای کافی شاپ

  • بهترین جنس کاغذ دیواری برای کافی شاپ چیست؟
    یکی از بهترین ها، کاغذهای وینیل از پیش چسبانده شده و روکش شده با وینیل می باشد که در برابر پارگی مقاوم هستند.
  • آیا کاغذ دیواری رنگ تیره مناسب کافی شاپ کوچک می باشد؟
    رنگ های تیره فضای مورد نظر را کوچک تر نشان می دهند و در صورت استفاده بهتر است با رنگ های روشن به صورت ترکیبی و جزئی استفاده شوند.
  • برای انتخاب کاغذ دیواری کافی شاپ به چه مواردی توجه کنیم؟
    برای انتخاب بهتر کاغذ دیواری باید به متراژ و رنگ وسایل کافه، به جنس کاغذ دیواری و رنگ و طرح آن نیز توجه زیادی شود.
Rate this post

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − نه =