بررسی اندازه هر رول کاغذ دیواری

بررسی اندازه هر رول کاغذ دیواری

اندازه هر رول کاغذ دیواری


تولید کنندگان متنوع رول های مختلفی از اقسام کاغذ دیواری را تولید کرده و در بازار فروش توزیع می کنند. به این ترتیب رول هایی با عرض 53 سانتی متر به فراوانی یافت می شود و در صورت اندازه مورد احتیاج می توانید به خرید رول کاغذ دیواری مد نظرتان اقدام کنید. در این مقاله به بررسی اندازه هر رول کاغذ دیواری خواهیم پرداخت.

نحوه محاسبه اندازه هر رول کاغذ دیواری

حین بررسی اندازه هر رول کاغذ دیواری طول ده متر کاغذ، مطلوب ترین اندازه به کار رفته در ارتباط با متراژ بندی رول های مد نظر است. اما در بازار رول هایی با عرض 70، 100 و حتی 106 سانتی متر و طول 15 متر هم مشاهده می شود.اما خوبی رول هایی با عرض 53 سانتی متر این می باشد.

که کمترین مقدار دور ریز را در بین بقیه متراژهای رول کاغذ دیواری دارند.رول هایی که عرض و طول بیشتری دارند، کم هزینه تر می باشند. به هر صورت بهره گرفتن از رول هایی با عرض 53 سانتی متر رایج تر بوده و تجربه نشان داده است که این رول ها نصب ساده تر و بازسازی راحت تری را به دنبال دارند. در ادامه با نحوه محاسبه اندازه هر رول کاغذ دیواری آشنا خواهید شد:

هر رول کاغذ دیواری
محاسبه هر رول کاغذ دیواری

 اندازه هر رول کاغذ دیواری بر حسب متر مربع

اگر آگاهی کمی هم در ارتباط با محاسبات ریاضی داشته باشید باز هم به سادگی می توانید اندازه هر رول کاغذ دیواری را بر حسب متر مربع نیز محاسبه کنید. زیرا آگاهی از اندازه هر رول کاغذ دیواری هنگامی مفید می باشد که بتوانید آن را بر حسب متر مربع محاسبه کرده و برای دیوار مورد نظر خود به کار گیرید.

زمانی که رول های کاغذ دیواری با عرض 53 سانتی متر و طول 10 متر را تهیه کردید، قادر خواهید بود که با یک رول، مقدار 5.3 متر مربع از یک دیوار را نصب کنید. توصیه می شود قبل از خریدن کاغذ دیواری مد نظر، مساحت دیوارهای خانه و یا محل مورد نظرتان را به نحو دقیق محاسبه نمایید.

رول کاغذ دیواری بر حسب متر مربع
اندازه هر رول کاغذ دیواری بر حسب متر مربع

بررسی هر رول کاغذ دیواری مساحت دیوار بر حسب متر مربع

در این مرحله باید اندازه دیوار مد نظر را محاسبه کنید. اندازه متراژ دیوارهای یک مکان اگر ارتفاع یکسان داشته باشند به سادگی قابل اندازه گیری می باشند. و اگرنه، باید مدت زمان بطولانی تری را برای محاسبه دقیق مساحت و اندازه دیوارها برحسب متر مربع بگذرانید.

برای محاسبه اندازه دیوارها باید هر دیوار را که شبیه به یک قالب خاص است به نحو جداگانه در نظر گرفت. به طور نمونه احتمال دارد که یک دیوار دارای عرض سه متر و دیوار دیگر دارای عرض پنج متر باشد و هر دو دیوار دارای ارتفاع یکسان نیز باشند.

 اندازه رول های کاغذ دیواری برحسب مساحت پنجره ها

یکی از مواردی که به هنگام محاسبه متراژ دیوار باید به آن دقت کرد، پنجره ها و یا قاب، یا موارد دیگر هستند که نیاز به نصب کاغذ دیواری ندارند. احتمال دارد که قالب گیری ویژه  ای برای نصب تابلو و یا سایر موارد بر روی دیوار وجود داشته باشد که قصد پوشش آن قسمت با کاغذ دیواری را نداشته باشید.

باید طول و عرض پنجره و یا قسمت محل نصب تابلو و … را با هم ضرب نموده و نتیجه را از مساحت دیوار کم کنید. به صورت نمونه: اگر پنجره طول 3 متر و عرض 2 متر داشته باشد، شما باید 6 متر را از متراژ کلی دیوار مد نظر کم کنید. اگر متراژ دیوار، پانزده متر مربع باشد، کاغذ دیواری مورد احتیاج برای نصب آن، 9 متر مربع خواهد بود.

رول کاغذ دیواری بر حسب مساحت
محاسبه رول های کاغذ دیواری بر حسب مساحت پنجره ها

حساب کردن اعداد اعشاری

هنگامی که مشغول محاسبه تعداد رول های الزامی برای نصب دیوارها هستید احتمال دارد که نتیجه ضرب و تقسیم های به دست آمده یک عدد اعشاری باشد. به عنوان مثال: احتمال دارد که به عددی مانند 4.4 رول برای نصب کاغذ دیواری برسید. در همچنین موقعیتی شما مجبور به خریدن 5 رول از کاغذ دیواری مورد نظر می باشید.

همچنین اندازه اضافی مانده کاغذ دیواری را می توانید نگهداری کنید و در هنگام مورد نیاز از آن استفاده نمایید. زیرا انواع کاغذ دیواری با گذشت زمان دچار صدمه های جزئی و یا جدی می شوند و با دقت کردن به شبیه هم بودن طرح های بر روی کاغذ دیواری می توانید از رول های اضافی استفاده کنید.

قیمت هر رول کاغذ دیواری

قیمت هر کاغذ دیواری با توجه به گزینه های متعددی معلوم و تعیین می گردد؛ کشور تولیدکننده، جنس کاغذ دیواری، ماندگاری و کیفیت آن، رنگ و طرح و همچنین برحسب بررسی اندازه هر رول کاغذ دیواری مورد نیاز و گزینه های از این قبیل تعیین کننده و قیمت ها متغیر از هم می باشند.

پس از بررسی اندازه هر رول کاغذ دیواری شما همراهان گرامی میتوانید با خرید اینترنتی کاغذ دیواری از سایت زیگموند با کیفیت ترین و مناسب ترین انتخاب کاغذ دیواری ممکن با تنوع رنگ و طرح و اندازه و… را داشته باشید و همچنین محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.

همه ی محصولات موجود در سایت زیگموند از ضمانتی معتبر و گارانتی چند ساله برخوردار می باشند و شما می توانید برای دریافت هر نوع مشاوره مرتبط با خرید کاغذ دیواری با ما در تماس باشید و بهترین انتخاب را داشته و با نصب کاغذ دیواری خانه ی رویایی خود را طراحی کنید.

قیمت کاغذ دیواری
قیمت هر رول کاغذ دیواری
سخن پایانی

ما همواره در سایت زیگموند تلاش کردیم تا با شرح توضیحات در ارتباط با بررسی اندازه هر رول کاغذ دیواری و نحوه ی محاسبه اندازه گیری دیوارهای محل مورد نظرتان، کار را برای شما عزیزان راحت تر کرده تا شما عزیزان بتوانید خودتان به درستی اندازه مورد نظر را محاسبه نمائید.

سوالات متدوال بررسی اندازه هر رول کاغذ دیواری

  1. رایج ترین اندازه هر رول کاغذ دیواری چیست؟
    حین بررسی اندازه هر رول کاغذ دیواری طول ده متر کاغذ، مطلوب ترین اندازه به کار رفته در ارتباط با متراژ بندی رول های مد نظر است . و رول هایی با عرض 53 سانتی متر، کمترین مقدار دور ریز را در بین بقیه متراژهای رول کاغذ دیواری دارند.
  2. قیمت هر رول کاغذ دیواری بر چه اساس است؟
    کشور تولیدکننده، جنس کاغذ دیواری، ماندگاری و کیفیت آن، رنگ و طرح و همچنین برحسب بررسی اندازه هر رول کاغذ دیواری مورد نیاز و گزینه های از این قبیل تعیین کننده قیمت بوده و همچنین قیمت ها متغیر از هم نیز می باشند.
  3. نحوه بررسی اندازه هر رول کاغذ دیواری با وجود پنجره چگونه می باشد؟
    باید طول و عرض پنجره و یا قسمت محل نصب تابلو و … را با هم ضرب نموده و نتیجه را از مساحت دیوار کم کنید.
Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 5 =