انتخاب کاغذ دیواری برای سبک بوهو

انتخاب کاغذ دیواری برای سبک بوهو

کاغذ دیواری برای سبک بوهو


سبک بوهو یکی از سبک های کهن محسوب می شود که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. در این سبک، جذابیت و سادگی هردو در کنار یکدیگر قرار می گیرند. اگر به انتخاب های جسورانه علاقه دارید، سبک بوهو گزینه مناسبی برای شما می باشد. در واقع، این سبک شما را به انتخاب های تصادفی، بازی با رنگ ها، تکرار نکردن قوانین خیلی از سبک ها تشویق می کند. همچنین انتخاب کاغذ دیواری برای سبک بوهو نیز با تفاوت هایی همراه است که در ادامه به بیان آن خواهیم پرداخت. پس اگر به دنبال انتخاب کاغذ دیواری برای سبک بوهو می باشید، با ما همراه شوید.

رنگ های مناسب کاغذ دیواری برای سبک بوهو

انتخاب کاغذ دیواری برای سبک بوهو بایستی با اصول این سبک، هماهنگ باشد. برای افزایش جسارت در سبک بوهو، انتخاب رنگ های کاغذ دیواری زیر پیشنهاد می شود:

  • بنفش آمیتیست
  • قرمز یاقوتی
  • سبز زمردی
  • نارنجی
  • آبی روشن

اگر به دنبال کاغذ دیواری های سبک بوهو هستید پیشنهاد ما به شما این است محصولات کاغذ دیواری کلاسیک را مشاهده نمایید.

راهنمای انتخاب رنگ کاغذ دیواری برای سبک بوهو

در انتخاب کاغذ دیواری برای سبک بوهو، بهتر است که از رنگ های بنفش، قرمز، سبز، نارنجی و… استفاده کنید که در بالا به آن اشاره نمودیم. ولی در استفاده از این رنگ ها، بایستی فضای خانه و ابعاد آن را نیز در نظر بگیرید. به طور مثال:

  • برای فضاهای کوچک از رنگ های روشن استفاده کنید‌.
  • برای اتاق خواب، رنگ های ملایم تری به کار ببرید.
  • از رنگ های شکیل در پذیرایی استفاده کنید.
  • به هماهنگی رنگ کاغذ دیواری با لوازم خانه توجه داشته باشید.
  • و…
کاغذ دیواری های مناسب برای سبک بوهو
کاغذ دیواری مناسب برای سبک بوهو چیست

کاغذ دیواری مناسب برای سبک بوهو

یکی از انتخاب های شایسته در سبک بوهو، استفاده از کاغذ دیواری است. طرح های خاصی از دل طبیعت، میتواند بهترین نمونه انتخاب کاغذ دیواری برای سبک بوهو باشد. یکی از جسارت های لازم در این سبک، استفاده از طرح شاخ و برگ برای دیوار شاخص می باشد.

در واقع، ما برای دیوار شاخص طرح های گلدار یا شاخ و برگ را توصیه میکنیم که از این طریق، میتوانید روح طبیعت را در سبک بوهو اجرا کنید‌. همچنین از طرح های سبک مدرن نیز میتوان در این سبک استفاده نمود. زیرا شامل باورهای متفاوتی بوده و سبک های هنری و ادبی را به نمایش می گذارند.

علاوه بر این، در صورت علاقه به طراحی های ساده تر، میتوانید آنها را نیز در سبک بوهو به کار برید. کاغذ دیواری با طرح پتینه کاری از دیگر موارد پوشش دیوارها در سبک بوهو به شمار می رود.

نکات طلایی انتخاب کاغذ دیواری برای سبک بوهو

زمان انتخاب کاغذ دیواری برای سبک بوهو، لازم است تا نکاتی را مدنظر خود قرار دهید تا بتوانید بهترین کاغذ دیواری بوهو را در این زمینه داشته باشید. در این بخش از مقاله، به راهنمای انتخاب کاغذ دیواری می پردازیم. نکات کلیدی در این زمینه به شرح زیر می باشد:

توجه به نوع کفپوش منزل

اولین نکته در انتخاب کاغذ دیواری برای سبک بوهو، توجه به نوع کفپوش می باشد. هماهنگی طرح و رنگ کاغذ دیواری با سایر عناصر منزل مانند کفپوش، از اهمیت بالایی برخوردار است. به طور مثال، کاغذ دیواری با طرح های شلوغ برای کفپوش های با طرح ساده مناسب می باشد. در مقابل، کاغذ دیواری با طرح های ساده برای کفپوش با طرح های شلوغ مناسب است.

توجه به سبک خانه

نکته دیگر در انتخاب کاغذ دیواری برای سبک بوهو، هماهنگی آن با قوانین سبک می باشد. به طور مثال، کاغذ دیواری ساده برای خانه های فانتزی بهترین گزینه محسوب می شود. همچنین کاغذ دیواری با نقوش برجسته و رنگ های سنگین برای خانه های دارای مبلمان استیل به کار می رود.

قابلیت شست و شوی کاغذ دیواری

در انتخاب کاغذ دیواری برای سبک بوهو، نمونه ای را خریداری کنید که از قابلیت شست و شو برخوردار باشد. در واقع، به اینکه کاغذ دیواری را در کدام قسمت از منزل میخواهید نصب کنید، توجه داشته باشید. به طور مثال، کاغذ دیواری آشپزخانه بهتر است که دارای قابلیت شست و شو باشد.

توجه به قیمت کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها در طرح ها و رنگ های متنوعی عرضه می شوند که هر یک، دارای قیمت مختص به خود می باشند. معمولا با افزایش کیفیت محصول، قیمت آن نیز بالاتر می رود. به همین دلیل، کاغذ دیواری که انتخاب می کنید، بایستی دارای کیفیت برابری با قیمتش باشد.

تعیین هدف شما از نصب کاغذ دیواری

در زمان انتخاب کاغذ دیواری برای سبک بوهو، به قصد و هدفتان از آن توجه داشته باشید. برخی از افراد با هدف ایجاد تنوع، اقدام به نصب کاغذ دیواری می کنند. برخی دیگر نیز برای افزایش جذابیت و زیبایی دکوراسیون منزلشان از کاغذ دیواری استفاده می کنند.

 

شست و شوی کاغذ دیواری
کاغذ دیواری سبک بوهو
سخن پایانی

همانطور که اشاره نمودیم سبک بوهو یکی از سبک های کهن می باشد که امروزه افراد زیادی به آن علاقه دارند. این سبک، از جمله سبک های خاص و جسورانه می باشد که سبب ایجاد فضایی خاص در منزل می شود. انتخاب کاغذ دیواری برای سبک بوهو میز قوانین مختص به خود را دارد که بایستی توجه و دقت کافی در این زمینه را به کار برد. ما در این مقاله سعی نمودیم که راهنمایی های لازم در خصوص کاغذ دیواری سبک بوهو را در اختیار شما همراهان قرار دهیم. امیدواریم که اطلاعات کافی در این زمینه را کسب نموده باشید.

سوالات متداول انتخاب کاغذ دیواری برای سبک بوهو

  1. سبک بوهو چیست؟
    یکی دیگر از سبک های معماری، سبک بوهو می باشد. سبک بوهو، سبکی از طراحی داخلی محسوب می شود که تمایل به رنگ ها، بافت ها و نقش های بازیگوش دارد.
  2. قیمت کاغذ دیواری به چه عواملی بستگی دارد؟
    کاغذ دیواری در طرح، جنس، رنگ، کیفیت و ویژگی های متنوعی تولید می شود که هر یک، دارای قیمت مختص به خود می باشند. بنابراین نمیتوان قیمت ثابتی برای آن ارائه داد. در هنگام خرید نیز لازم است که به این موارد توجه نموده و کاغذ دیواری مناسبی خریداری نمود.
  3. سبک بوهو در دکوراسیون داخلی چیست؟
    سبک دکوراسیون داخلی بوهو بسیار متنوع می باشد و دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. به طور مثال در پالت های رنگی متنوع، طرح ها و منسوجات ناهماهنگ، وسایل تزئینی کشورهای مختلف، طرح های کهنه و طبیعی و… خلاصه می شود.
Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 7 =