استیکر دیواری چیست و کاربردهای آن

استیکر دیواری چیست و کاربردهای آن

استیکر دیواری چیست


یکی از آسان ترین روش هایی که می توان با استفاده از آن سبک جدیدی را در دکوراسیون داخلی خانه پیاده کرد استفاده از استیکر دیواری است. در واقع با استفاده از استیکر دیواری می توان به دیوار اتاق خواب، سالن پذیرایی، آشپزخانه و حتی سرویس بهداشتی جلوه زیبایی بخشید. این روزها اکثر افراد به جای نقاشی کردن روی دیوار که بسیار هزینه بر هم هست ترجیح می دهند از استیکر دیواری استفاده کنند به این دلیل که علاوه بر اینکه زیبا است از طرفی هم قیمت مقرونه به صرفه ای دارد که می توان با استفاده از آن بخش زیادی از هزینه ها را برای تغییر دکوراسیون خانه کاهش داد. در ادامه ما قصد داریم به موضوع استیکر دیواری چیست و کاربردهای آن بپردازیم پس با ما تا انتهای مقاله همراه شوید.

استیکر دیواری چیست؟

در پاسخ به این سوال که استیکر دیواری چیست و کاربردهای آن چه می باشد می توان بیان کنیم که استیکر دیواری در واقع یک نوع برچسب دیواری است که بسیار زیبا و لطیف بوده و از مواد همچون وینیل پی وی سی تولید شده است. استیکر دیواری دارای طرح ها و رنگ های متنوع است که با چسباندن آن بر روی دیوار، شاهد جلوه زیباتری از دیوار با طرح های و رنگ های متنوع خواهید بود.
استیکر دیواری توسط دستگاه کاتر برش داده می شود و می توان در هر مکانی از خانه بر روی دیوار آن را نصب کرد. جالب است بدانید استیکر دیواری دارای قابلیت بالایی است و شبیه کاغذ دیواری نیست بلکه قابل شستشو بوده و قیمت مناسبی نیز دارد.

از محصولات زیگموند دیدن نمایید: کاغذ دیواری مدرن

کاربردهای استیکر دیواری

استیکر دیواری در فضاهای مختلف کاربرد دارد که در ادامه برخی از کاربردهای استیکر دیواری را برای شما بیان می کنیم:

دیوار فضای ورودی

فضای ورودی خانه یکی از بهترین مکان ها برای دیده شدن طرح ها و رنگ های جذاب استیکر دیواری است. فضای ورودی را می توان استیکر دیواری چسباند و زیبایی خیره کننده ای به آن بخشید. استیکر دیواری چیست و کاربردهای آن از مهمترین مواردی است که در زمان انتخاب طرح و رنگ استیکر دیواری به جای نقاشی کردن روی دیوار اهمیت خود را نشان می دهد.

شما می توانید طرح و رنگ استیکر دیواری را هماهنگ با دکوراسیون خانه انتخاب کنید و البته با چسباندن استیکر دیواری متناسب با دکوراسیون در بدو ورود به خانه زیبایی فوق العاده ای به نمای خانه بخشید.

دیوار سالن پذیرایی

استفاده از استیکر دیواری برای سالن پذیرایی نیز انتخاب خوبی خواهد بود. در واقع یکی از کاربردهای مهم استیکر دیواری، سالن پذیرایی است که شما در کنار اعضای خانواده و دوستانتان در آن مکان حضور خواهید پیدا کرد بنابراین به کار بردن این سبک طراحی قطعا بسیار خیره کننده خواهد بود و فضای سالن پذیرایی را شیک تر و جذاب تر خواهد کرد.
شما می توانید هماهنگ با مبلمان و دکوراسیون خانه، استیکر دیواری را متناسب با آن فضا انتخاب کنید تا همه عناصر با هم هماهنگ باشد.

دیوارهای اتاق خواب
دیوار اتاق خواب کودک

دیوار اتاق خواب

در اتاق خواب می توان استیکر دیواری را جایگزین کاغذ دیواری کرد. شاید در زمان خرید استیکر دیواری و کاغذ دیواری این سوال برایتان به وجود بیاید که استیکر دیواری چیست و کاربردهای آن چه می باشد؟ در پاسخ به این سوال می توان بیان کرد که استیکر دیواری جایگزین خوبی برای کاغذ دیواری خواهد بود و شما با اطمینان بیشتری می توانید استیکر دیواری را به جای کاغذ دیواری خریداری کنید.
با استفاده از استیکر دیواری به راحتی می توانید نواقص روی دیوار را بپوشانید و البته جلوه زیباتری به دکوراسیون اتاق خود بدهید.

دیوار اتاق کودک

به طور مسلم اتاق خواب کودکان به طور تصادفی با فعالیت بچه ها در طول روز دچار نواقصی از جمله خط خوردگی و … خواهد شد که می توان برای پوشاندن چنین نواقصی از استیکر دیواری استفاده کرد. البته استیکر دیواری مخصوص کودکان نیز دارای تنوع بیشتری است که می توان با انتخاب استیکر دیواری متناسب با جنسیت و سلیقه کودکان دیوار اتاق خواب آن را زیباتر و جالب تر کرد.

دیوار آشپزخانه

یکی از فضاهایی دیگر برای استیکر دیواری آشپزخانه است. طرح و تنوع بیشتری دارند و جلوه زیباتری به فضای آشپزخانه شما می بخشند. بنابراین برای ایجاد یک فضای فانتزی در آشپزخانه سعی کنید رنگ های خنثی و همچنین طرح های گرافیکی کوچک استیکر دیواری را انتخاب کنید.

دیوار سرویس بهداشتی

بله درست متوجه شدید یکی از کاربردهای استیکر دیواری بر روی دیوار سرویس بهداشتی است اما شاید این سوال برایتان به وجود بیاید که رطوبت در سرویس بهداشتی موجب خراب شدن استیکر دیواری نمی شود؟ در پاسخ به این سوال باید بیان کنیم خیر زیرا استیکر دیواری قابل شستشو است و به راحتی تمیز می شود و در برابر رطوبت مقاوم است.

استیکر دیواری
استیکر دیواری ضدآب است؟

آیا استیکر دیواری قابل شستشو است؟

تا به اینجای متن متوجه شدید که استیکر دیواری چیست و کاربردهای آن را هم دانستید حال با این سوال مواجه خواهید شد که آیا استیکر دیواری قابلیت شستشو را دارد؟ بله استیکر دیواری به راحتی بر روی دیوار چسبانده می شود و خاصیت ضد آب بودن را دارد.

البته کندن استیکر دیواری بر روی دیوار یا شیشه متفاوت است اما بهترین روش برای جدا سازی آن از روی دیوار استفاده از یک بخارشو یا سشوار است. کندن کاغذ دیواری از روی دیوار کار سخت و پیچیده ای نیست بلکه با سشوار هم می توان به راحتی آن را از روی دیوار جدا کرد. بنابراین اگر مایل به تعویض استیکر دیواری دیگر بر روی دیوار بودید به همین سادگی می توانید آن را از روی دیوار جدا کنید.

سخن پایانی

استیکر دیواری یکی از بهترین روش ها برای زیباتر نشان دادن دیوار سالن پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و حتی دیوار سرویس بهداشتی است. استیکر دیواری در واقع برچسب هایی دیواری هستند که بدون استفاده از خمیر به دیوار می چسبند و در زمان چسبیدن به دیوار نیز بدون رنگ و بو هستند. در واقع اگر قصد دارید طرح زیبا بر روی دیوار ایجاد کنید شما می توانید استیکر دیواری را انتخاب کنید به این دلیل که قیمت مناسبی دارند و مقرون به صرفه هستند. از طرفی نصب برچسب دیواری مقرون به صرفه تر از نقاشی دیوار است و این بهترین روش برای زیباترکردن دیوارهای خانه می باشد. ما در این مقاله به موضوع استیکر دیواری چیست و کاربردهای آن پرداختیم و در این مورد سعی کردیم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار بدهیم امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید واقع شود.

سوالات متداول استیکر دیواری چیست و کاربردهای آن

  1. آیا قیمت استیکر دیواری مناسب است؟
    بله، یکی از مزیت های خوب استیکر دیواری این است که قیمت مناسبی دارد و شما می توانید با پرداخت هزینه کمتر از یک تصویر زیبا و جالب بر روی دیوار خانه بهره مند شوید. طرح ها و رنگ های استیکر دیواری متنوع است و شما می توانید در ابتدای خرید با توجه به سلیقه خود طرح و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  2. ابعاد استیکر دیواری چه اندازه است؟
    ابعاد سفارش دهی استیکر دیواری با توجه به مکان مورد نظر انجام می شود.
    بنابراین به هر میزان که سطوح بزرگ و کوچک باشد به همان میزان نیز ابعاد استیکر دیواری قابل تغییر خواهد بود. شما با توجه به ابعاد دیوار مورد نظر می توانید ارتفاع و ابعاد مکان را به فروشنده اطلاع بدهید تا برحسب آن استیکر دیواری برای شما آماده شود.
  3. آیا استیکر دیواری بر روی دیوار آشپزخانه نیز قابل نصب است؟
    بله، استیکر دیواری با کیفیت بالایی که دارد قابلیت این را دارد که به راحتی به جای کاشی آشپزخانه نیز قرار بگیرد. استیکر دیواری قابلیت شستشو را دارد و موجب ایجاد فضای جدیدتر و زیباتر در فضای آشپزخانه می شود.
5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =