جدیدترین مدل های کاغذ دیواری پشت میز ناهار خوری

کاغذ دیواری پشت میز ناهار خوری

پشت میز ناهار خوری


با انتخاب کاغذ دیواری برای دیوار کناری یا پشت میز ناهارخوری می توانید این فضا را به مکانی خاص و منحصر به فرد در منزل خود تبدیل کنید. خوشبختانه اکنون ایده های مختلفی برای تزیین دیوار پشت میز ناهارخوری وجود دارد که می توانید آن ها را با سلیقه و دکوراسیون منزل خود تطبیق دهید. چنانچه در انتخاب جدیدترین مدل های کاغذ دیواری پشت میز ناهار خوری به راهنمایی نیاز دارید تا آخر مقاله با ما باشید.

معرفی جدیدترین مدل های کاغذ دیواری پشت میز ناهار خوری

برای ست کردن مدل کاغذ دیواری با نمای پشت میز ناهار خوری منزل خود به نکات زیر توجه کنید.

از کاغذ دیواری های شاد و روشن استفاده نمایید!

یکی از جذاب ترین گزینه ها برای طراحی دیوارهای فضای غذاخوری استفاده از کاغذ دیواری در رنگ های شاد و اشتها آور است. انتخاب کاغذ دیواری با رنگ روشن پشت میز ناهارخوری می تواند فضا را جادارتر و دلبازتر کند. کاغذ دیواری در رنگ های زرد، سبز، نارنجی، آجری و سایه های پاستلی مانند آبی ملایم، آبی آسمانی و صورتی آب نباتی احساس فضای باز و بیشتر را در کوچکترین اتاق های غذاخوری و آشپزخانه ایجاد می کند.

کاغذ دیواری با میز کرم یا بژ

اگر اتاق غذاخوری شما کرم رنگ است، کاغذ دیواری طلایی، قهوه ای تیره و کرمی، انتخاب خوبی برای اتاق غذاخوری شما می باشد. رنگ طلایی اولین و اصلی ترین افزودنی به کرم است که طیف قوی تر و جاه طلبانه تری نسبت به کرم دارد و ترکیب رنگ کرم اغلب در سبک های شیک و مجلل در مدل های لوکس و کلاسیک استفاده می شود.

ست کاغذ دیواری با میز ناهار خوری طوسی

رنگ خاکستری و سایه های مختلف آن مانند فیلی، خاکستری، نقره ای، دودی و غیره از جمله رنگ‌های پرطرفدار هستند که هرگز از مد نمی ‌افتند و در طراحی داخلی اکثر خانه ‌ها دیده می ‌شوند. ست کاغذ دیواری طوسی با میز ناهار خوری به همین رنگ از جدیدترین مدل های کاغذ دیواری است.

ست کاغذ دیواری با میز ناهار خوری چوبی قهوه ای

قهوه ای یکی از پرطرفدارترین رنگ ها برای انتخاب میز و صندلی است، این کاغذ دیواری به خوبی میز ناهارخوری و مبلمان طوسی شما را متعادل می کند و هارمونی جذابی در فضا ایجاد می کند.

تزیین دیوار پشت میز ناهارخوری با جدیدترین مدل های کاغذ دیواری

قبل از انتخاب رنگ برای اتاق خود، بهتر است اطلاعات کافی در مورد تاثیر رنگ ها بر روحیه افراد داشته باشید.

رنگ های تیره را انتخاب کنید

انتخاب رنگ های تیره برای تزیین دیوار پشت میز ناهارخوری بسیار شیک است و اغلب در جدیدترین مدل های کاغذ دیواری از رنگ های تیره استفاده می شود.

کاغذ دیواری با طراحی جسورانه انتخاب کنید

اگر می خواهید جزئیات بصری خاصی را به فضای ناهارخوری اضافه کنید، می توانید از کاغذ دیواری با طرح های قوی مانند گل و گیاه استفاده کنید. یک کاغذ دیواری ساده یا پیچیده انتخاب خوبی برای تزیین دیوار اتاق غذاخوری است.

استفاده از کاغذدیواری با طرح های هندسی

به جای رنگ آمیزی کل دیوار پشت میز ناهارخوری، ممکن است بخواهید با کمک رنگ ها، الگوهایی را روی دیوار طراحی کنید. این ایده بسیار جالب است و می توانید با کمترین هزینه از بهترین طرح هندسی روی دیوار استفاده کنید.

رنگ کاغذ دیواری پشت میز ناهارخوری
کاغذ دیواری پشت میز ناهارخوری

رنگ مناسب برای کاغذ دیواری پشت میز ناهارخوری

رنگ های مورد استفاده در اتاق غذاخوری باید اشتها آور و محرک ذائقه باشد. انتخاب یک رنگ خوب باعث می شود که فضا به میزان قابل توجهی بزرگتر و روشن تر به نظر برسد:

  • اتاق را بزرگتر نشان دهید
    آبی، سبز، زرد یا ترکیبی متعادل از این رنگ‌ ها و رنگ‌ های پاستلی، حتی در یک اتاق ناهارخوری کوچک، فضای اتاق را بازتر نشان می دهند.
  • اتاق را روشن تر کنید
    رنگ‌ های مات ملایم و نواحی سفید بزرگ، نور و بافت طبیعی را منعکس می‌ کنند، بنابراین اتاق ناهارخوری دوستانه و دلپذیرتر می شود. برای تاکید بر ایده سرگرمی، رنگ های پاستلی، رنگ های ملایم یا کرم، وانیلی و کاراملی را انتخاب کنید.

نکات مهم انتخاب جدیدترین مدل های کاغذ دیواری در پذیرایی

غذاخوری های عمومی نیز مانند منزل باید به در انتخاب مدل کاغذ دیواری به رنگ و طرح دقت کنند. در بخش زیر استفاده از جدیدترین مدل های کاغذ دیواری در سالن های غذاخوری عمومی را بررسی می کنیم.

  • سالن غذاخوری شرکت ها

کارکنان شرکت ها و سازمان ها باید ناهار را در محیطی آرام و دلپذیر صرف کنند. رنگ های زرد، نارنجی و قرمز با سایه‌های با طراوت سبز، شکلاتی روشن، قهوه‌ای و کرم نیز انتخاب‌های عالی هستند. الگوها و نقوش مربوط به غذا و نوشیدنی خوب است البته به شرطی که زیاد نباشد.

  • سالن غذاخوری دانشگاه

رنگ های روشن انتخاب خوبی برای کافه تریا دانشگاه هستند. الگوها و طرح های هنری که هنوز هم به نوعی با موضوع غذا مرتبط هستند و سبک های گرافیتی همواره مورد توجه دانشجویان بوده اند.

سخن پایانی

از آنجایی که کاغذ دیواری ها دارای طرح ها و رنگ های مختلفی هستند، می توانند هنگام خرید شما را گیج کنند. بنابراین، ابتدا در اینترنت و در سایت های مختلف جدیدترین مدل های کاغذ دیواری را جستجو کنید و بعد از بررسی طرح ها و سبک های متنوع تصمیم نهایی شما آسان تر می شود. هنگام انتخاب کاغذ دیواری متناسب با پشت میز ناهارخوری باید نکات مهمی که در مقاله بیان شد را در نظر بگیرید. این موارد به شما کمک می کنند تا انتخاب ایده آلی داشته باشید و از جلوه ایجاد شده در اتاق لذت ببرید.

مدل کاغذ دیواری
مدل های کاغذ دیواری

سوالات متداول جدیدترین مدل های کاغذ دیواری پشت میز ناهار خوری

  1. چه نوع کاغذ دیواری برای پشت میز ناهارخوری بهتر است؟
    کاغذ دیواری های قابل شستشو این مزیت را دارند که راحت تر تمیز می شوند. اگر میز ناهارخوری دور از دیوارها قرار می گیرد، مدل های کاغذ دیواری اسفنجی نیز انتخاب خوبی هستند.
  2. چگونه باید کاغذ دیواری را تمیز کرد؟
    الگوهای کاغذ دیواری قابل شستشو با آب گرم و یک اسفنج یا پارچه نرم تمیز می شوند. محلول صابون را می توان برای الگوهای کاغذ دیواری فوق العاده قابل شستشو نیز استفاده کرد.
  3. چگونه بهترین کاغذ دیواری را برای اتاق غذاخوری خود پیدا کنیم؟
    سبک های محبوب برای طراحی کاغذ دیواری در اتاق غذاخوری شامل خانه روستایی، آشپزخانه مدرن نیویورک، الگوهای کاغذ دیواری کلاسیک و ظاهر چوب طبیعی هستند.
5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − نه =