راهنمای خرید کاغذدیواری طرح پتینه

راهنمای خرید کاغذدیواری طرح پتینه

راهنمای خرید کاغذدیواری طرح پتینه چگونه است؟


همانطور که میدانید پتینه کاری قدمتی به اندازه تاریخ دارد و همواره جزء هنرهای محبوب بوده است. این روزها رد پای این هنر در دکوراسیون منازل نیز مشاهده می شود. حال تصور کنید از این هنر جذاب روی کاغذدیواری استفاده کنند. قطعا کاغذدیواری مورد نظر طرحی فوق العاده و چشمگیر خواهد داشت. اگر جزء علاقه مندان به این هنر هستید یک راهنمای خرید کاغذدیواری طرح پتینه در این زمینه می تواند کمک شایانی به شما برای داشتن انتخابی بهتر کند.

کاغذدیواری طرح پتینه

این روزها کاغذدیواری به یکی از بخش های مهم دکوراسیون داخلی تبدیل شده است. امروزه بیشتر افراد ترجیح می دهند به جای رنگ آمیزی دیوار از کاغذدیواری استفاده کنند. این موضوع باعث شده که افراد زیادی اقدام به خرید کاغذدیواری طرح پتینه کنند.
این نوع دیوارپوش ها در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. شما می توانید بر اساس طراحی و رنگ دکوراسیون منزلتان اقدام به خرید نوع مناسب آن ها نمایید. کاغذدیواری های طرح پتینه به غیر از منازل در محیط های دیگری نیز مورد استفاده قرار می گیرند و تنها محدود به یک مکان نمی شوند.

مزایای خرید کاغذدیواری طرح پتینه

خرید کاغذدیواری طرح پتینه مزایای بسیاری برای شما خواهد داشت که مهم ترین آن ها را در ادامه شرح میدهیم.

  • تنوع بالا در طرح و رنگ
    اگر برای خرید این کاغذدیواری ها سری به بازار زده باشید قطعا با تنوع بالایی از طرح و رنگ رو به رو شده اید. این موضوع باعث می شود که دست شما برای انتخاب باز باشد و به سادگی بتوانید مدلی که با سلیقه شما یا دکوراسیون منزلتان مطابقت دارد را خریداری کنید.
  • نصب و اجرای آسان
    یکی از مهم ترین مزایای کاغذیواری های پتینه نصب و اجرای آسان آن ها است. این محصولات در مدت زمان کوتاهی نصب می شوند و فرایند اجرای آن ها نیز کار سختی نیست.
  • نظافت آسان
    نظافت کردن کاغذدیواری های طرح پتینه بسیار آسان است. این مدل کاغذدیواری ها به علت طرح و رنگ های قدیمی شکلی که دارند لکه ها را زیاد نشان نمی دهند. زمانی که یک لکه در این دیوارپوش ها ایجاد می شود ممکن است شخص بیننده فکر کند که بخشی از طرح کاغذدیواری است.
  • امکان هماهنگ سازی با بیشتر دکوراسیون ها
    تنوع بالای طرح و رنگ این کاغذدیواری ها باعث شده که امکان هماهنگ سازی آن ها با دکوراسیون های مختلف وجود داشته باشد. تفاوتی ندارد که دکوراسیون منزل شما مدرن است یا سنتی، در هر صورت می توانید این کاغذدیواری ها را با آن هماهنگ کنید.
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت
    یکی از مزایای خرید کاغذدیواری طرح پتینه این است که در برابر آب و رطوبت مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. لازم به ذکر است که این موضوع به این مفهوم نیست که می توانید این کاغذدیواری ها را به صورت مداوم در مجاورت رطوبت یا آب قرار دهید. برای اینکه زیبایی و سلامت این دیوارپوش ها حفظ شود دور نگه داشتن آن ها از رطوبت منطقی تر است.
  • قیمت های اقتصادی
    قیمت خرید کاغذدیواری طرح پتینه با وجود زیبایی زیادی که دارد بسیار مناسب است. خرید این نوع کاغذدیواری نسبت به مدل هایی مانند کاغذدیواری های مدرن و کلاسیک اقتصادی تر می باشد.
انواع کاغذدیواری طرح های پتینه
کاغذدیواری طرح پتینه

انواع کاغذدیواری طرح پتینه

اگر قصد خرید کاغذدیواری طرح پتینه را دارید بهتر است با انواع آن آشنا شوید. در این قسمت از مطلب شما را با انواع کاغذدیواری طرح پتینه آشنا میکنیم.

  • کاغذدیواری پتینه طوسی(نقره ای)
    به جرات میتوان گفت کاغذدیواری پتینه طوسی یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های موجود در بازار به شمار میرود. این طرح نزدیک ترین شباهت را به رنگ سفید دارد و همین موضوع باعث شده که افراد زیادی به استفاده از آن علاقه نشان دهند. استفاده از رنگ طوسی فضا را روشن تر جلوه می دهد. این مدل انتخاب بسیار مناسبی برای محیط های اداری نیز محسوب می شود.
  • کاغذدیواری پتینه طلایی
    از دیگر مدل های پرطرفدار این کاغذدیواری ها میتوان به پتینه طلایی اشاره کرد. این مدل یکی از بهترین انتخاب ها برای اتاق پذیرایی است. از آن گذشته خانه هایی که در آن ها از لوسترهای سلطنتی استفاده شده است نیز گزینه مناسبی برای این مدل کاغذدیواری محسوب می شوند. از میان بهترین مکان ها برای استفاده از این مدل میتوان به طلافروشی ها و سالن های آرایشی اشاره کرد.
  • کاغذدیواری پتینه سفید
    ساده ترین نوع این کاغذدیواری های پتینه ای مدل سفید آن ها است. با نصب این مدل روی دیوار فضای روشنی ایجاد خواهد شد. این محصول هم برای منازل و هم برای محیط های کاری گزینه مناسبی است. به دلیل خنثی بودن این رنگ و ست شدن آن با بیشتر دکوراسیون ها افراد زیادی اقدام به خرید آن می کنند.
  • کاغذدیواری پتینه سبز
    این مدل یکی از جذاب ترین ها به شمار میرود و مناسب برای افرادی است که اهل ریسک کردن در طراحی دکوراسیون داخلی می باشند. برای استفاده از این مدل محدودیتی ندارید و در مکان های مختلفی مانند اتاق پذیرایی و اتاق خواب می توانید از آن بهره ببرید.
  • کاغذدیواری پتینه آبی
    در هنگام خرید کاغذدیواری طرح پتینه یکی از گزینه های پیش روی شما رنگ آبی است. استفاده از این رنگ باعث می شود که فضا کمی خنک تر به نظر برسد. این مدل در مکان های متفاوت قابل استفاده است. اگر این کاغذدیواری را در اتاق خواب استفاده نمایید آرامش زیادی را در فضا ایجاد خواهد کرد.
  • کاغذدیواری پتینه کرمی
    از دیگر مدل های جذاب این محصولات میتوان به طرح کرمی اشاره کرد. رنگ کرم باعث می شود که فضا گرمتر به نظر برسد و حس مثبتی را ایجاد میکند. این رنگ یکی از بهترین گزینه ها برای اتاق پذیرایی محسوب می شود. اگر به رنگ طلایی علاقه ندارید می توانید رنگ کرم را جایگزین آن کنید.
  • کاغذدیواری پتینه ترکیبی
    کاغذدیواری طرح ترکیبی نیز یکی از مدل های زیبای این محصولات به شمار میرود. همانطور که از نام این مدل مشخص است متشکل از رنگ های متفاوتی می باشد. به عنوان مثال ممکن است در این مدل ها از ترکیب رنگ های سفید و طلایی یا طوسی و طلایی استفاده کنند.

مفهوم پتینه کاری چیست؟

پتینه برگرفته از واژه انگلیسی Patina است که به مفهوم زنگار یا زنگ‌ زدگی می باشد. این روزها پتینه کاری به فرایندی گفته می شود که موجب کهنه کردن فضاها یا اجسام می شود. پتینه کاری یکی از رشته های هنری پرطرفدار است.
امروزه پتینه کاری در دکوراسیون خانه ها نیز به وفور مشاهده می گردد. در جهت انجام این روش در دکوراسیون منازل از رنگ ها و مواد مختلفی استفاده می شود. حس نوستالژی که پتینه در افراد ایجاد میکند باعث شده که طرفداران زیادی داشته باشد.

پتینه کاری چیست
درباره پتینه کاری
سخن پایانی

هر چقدر هم از زیبایی های کاغذدیواری های طرح پتینه برایتان بگوییم باز هم نتوانسته ایم حق مطلب را ادا کنیم. تنوع طرح و رنگی که این دیوارپوش های جذاب دارند می توانند هر سلیقه ای را راضی کنند. خرید کاغذدیواری طرح پتینه به دو صورت حضوری و آنلاین امکانپذیر است. مسئله مهم این است که یک مجموعه معتبر و باسابقه را در این زمینه انتخاب کنید.
برای خرید کاغذدیواری طرح پتینه با کیفیت و قیمت عالی همین حالا با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول راهنمای خرید کاغذدیواری طرح پتینه

  1. بهترین مکان برای استفاده از کاغذدیواری پتینه ترکیبی کجاست؟
    بهترین مکان برای استفاده از این مدل اتاق پذیرایی است به دلیل اینکه نمای بیشتری دارد.
  2. آیا نصب کاغذدیواری طرح پتینه با کثیف کاری همراه است؟
    در حین انجام پتینه کاری قطعا به دلیل متریالی که استفاده می شوند کثیفی هایی در محیط ایجاد می گردند اما این موضوع در مورد نصب کاغذدیواری های طرح پتینه به هیچ وجه صدق نمیکند.
  3. آیا میتوانم پیش از اقدام به خرید از مجموعه شما مشاوره دریافت کنم؟
    بله، کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره در زمینه خرید کاغذدیواری طرح پتینه به شما عزیزان هستند.
5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =