کاغذ دیواری کدام کشور بهتر است؟

کاغذ دیواری کدام کشور بهتر است؟

معرفی کاغذ دیواری کدام کشور بهتر است؟


همه انسان ها به دنبال تنوع طلبی و زیبایی هستند و همین امر در زیبایی منازل نیز پا گذاشته است. نزدیک سال نو با تعویض وسایل کهنه و مندرس به دنبال یک تغییر بزرگ در خانه می گردیم و جرقه ای در ذهنمان نقش می بندد که با تعویض کاغذ دیواری یک ایده جالب و جدیدی می شود. حالا در بازار به دنبال این هستیم که کاغذ دیواری کدام کشور بهتر است؟ تا بهترین و زیباترین کاغذ دیواری را برای خانه مان انتخاب کنیم.

بهترین کاغذ دیواری متعلق به کدام کشور است؟

در بین تولیدکنندگان کاغذ دیواری همیشه بحث بر سر این می باشد که کدامیک از برندهای موجود در بازار با کیفیت و خاص تر می باشند. همه تولید کنندگان کاغذ دیواری از روش های نسبتا یکسانی برای تولید کاغذ دیواری استفاده می کنند. با دست بردن و یکسری ایده های ناب این کاغذ دیواری ها را دست خوش تغییر کرده اند و مشتری وقتی به خرید می رود تا دست به انتخاب بزند این سوال برایش پیش می آید که کاغذ دیواری کدام کشور بهتر است؟

تفاوت در بین کاغذ دیواری به علت این می باشد که کدامیک ضد حریق، ضد آب و حامی محیط زیست هستند. دیگر آنکه وجود تنوع و انواع طرح های موجود در کاغذ دیواری آن را بهتر و خاص تر می کند. بهتر است با انواع کاغذ دیواری کشورهای مختلف آشنا شوبد:

  • در بین کاغذ دیواری اگر به دنبال پرفروش ترین ها هستید به شما کاغذ دیواری کشور چین را پیشنهاد می کنیم. چین در تنوع بالا و قیمت مناسب کاغذ دیواری را در بین رقبای خارجی خود تولید و روانه بازار می کند.
  • خاص پسندان کاغذ دیواری کشور ایتالیا را باید انتخاب کنند. ضد گرد و غبار و ضد پارگی کاغذ دیواری ایتالیایی و نیز استفاده از سبک نئوپلیس که در هیچ کاغذ دیواری از ویژگی های آن است. در کل از طرح های ساده و مینیمال استفاده می کند و قابل ذکر است که جزو گرانترین کاغذ دیواری ها نیز محسوب می شوند.
  • اگر به دنبال کاغذ دیواری با استاندارد می باشید در بین کاغذ دیواری های کشور آلمان دست به انتخاب بزنید. به علت آنکه گواهینامه کیفیت (آرای ال) را نیز دارا می باشند این گواهینامه در واقع خودش به تنهایی تضمین با کیفیت بودن کاغذ دیواری را نشان می دهد. از ویژگی های کاغذ دیواری کشور آلمان می توان به عدم تغییر رنگ در برابر آفتاب، دارای ضخامت بالا، مقاوم در برابر تغییرات دمایی و حتی رطوبت و هزارن دلیل دیگر که باعث با استاندارد بودن این برند می شود اشاره کرد. قیمت این محصول نسبت به برند چینی 3 تا 5 برابر بیشتر است.
  • کاغذ دیواری کشور ایران نیز از قابلیت آنتی استاتیک برخوردار است که همین ویژگی سبب شده که ذرات کوچک و آن آلودگی های موجود در محیط را به خودش جذب نکند و نیز یک سری از کاغذ دیواری های ایرانی عایق صدا می باشند که برای دیوار پشت به آسانسور مناسب ترین انتخاب اند.
بهترین کاغذ دیواری متعلق به کدام کشور است؟
بهترین کاغذ دیواری متعلق به کدام کشور است؟

معرفی انواع کاغذ دیواری از لحاظ جنس

همه ما به دنبال این هستیم که کاغذ دیواری کدام کشور بهتر است؟ و حالا از نظر جنس بهترین آن را انتخاب می کنیم.

بررسی جنس کاغذی

جنس کاغذ برای کاغذ دیواری آن را بسیار نازک و نیز قابلیت شستشو را نیز ندارند و با کمک چسب به دیوار می چسبانند که به مدت 2 تا 3 سال دوام دارند. ویژگی منفی این مدل از جنس کاغذ دیواری راحت پاره شدن آن می باشد که گزینه مناسب برای اتاق خوای کودک نمی باشند و نیز در حین جابه جای دکوراسیون منزل باید دقت کنیم که ضربه به کاغذ دیواری وارد نشود. با همه ی این مسائل گفته شده به علت آنکه از قیمت مناسبی برخوردار است برای تعویض کاغذ دیواری مقرون به صرفه می باشند.

معرفی جنس کاغذی
آشنایی با جنس کاغذی

کاغذ دیواری جنس نانو

کاغذ دیواری از جنس نانو شامل ویژگی های همانند: ضد گرد و غبار و دوده هستند و در برابر هر کثیفی به سادگی پاک می شوند ولی پاره نمی شوند. در برابر گرمایی نورخورشید و نیز صدا هم قابلیت بالایی دارند و بهترین گزینه برای مکان های متفاوتی می باشند و از قیمت بالای برخوردار هستند.

کاغذ دیواری جنس پی وی سی

این کاغذ دیواری با روکش وینیل به مدت 5 سال قابلیت حفظ شکل ظاهری خود را دارا می باشند. در ابعاد بسیار کوچک نیز تولید می شوند.

کاغذ دیواری مخملی و بافت دار

 برای آن دسته از افراد که سبک کلاسیک و مجلل را می پسندند بهترین گزینه پیشنهادی می باشند و به علت آنکه از تکه های مخمل به کار رفته است قابلیت شستشو با مواد شوینده را ندارند.

بررسی کاغذ دیواری مخملی و بافت دار
آشنایی با کاغذ دیواری مخملی و بافت دار

کاغذ دیواری سه بعدی

 این نوع از کاغذ دیواری از فاصله 3 الی 4 متری زیبایی خاصی را به منزل می دهد و قابلیت شستشو نیز دارند.

کاغذ دیواری با الیاف طبیعی

از کمیاب ترین نوع کاغذ دیواری در بازار می باشند. در ساختار تشکیل دهنده این نوع کاغذ دیواری از چوب طبیعی فنلاندی به کار رفته است.

اصول اولیه در انتخاب کاغذ دیواری

در انتخاب کاغذ دیواری با توجه به آنکه کاغذ دیواری کدام کشور بهتر است؟ باید به یک سری قواعد و اصول اولیه نیز توجه کرد و آن ها را در نظر داشته باشید.

  • تاثیر نور: نورمنزلتان در انتخاب کاغذ دیواری تاثیر گذار می باشد. اگر با کمبود نور در خانه مواجه هستید کاغذ دیواری با طرح های تیره و شلوغ را انتخاب نکنید.
  • متراژ و قد دیوارمنازل: منزل کوچک از کاغذ دیواری های روشن و طرح ساده مناسب تر است. سقف خانه کوتاه با استفاده از کاغذ دیواری با خطوط عمودی باعث بلند تر نشان دادن اتاق می شود.
اصول مهم در انتخاب کاغذ دیواری
بررسی اصول اولیه در انتخاب کاغذ دیواری
کلام آخر

همه ما با هزینه ای که تقبل می کنیم به دنبال بهترین برند با ویژگی های منحصر به فرد هستیم و برای آنکه بدانیم کاغذ دیواری کدام کشور بهتر است؟ با یک سرچ کردن و کسب اطلاعات در بازار کاغذ دیواری خیلی سریع به جواب مطلوب می رسیم. با انتخابی متناسب با شرایط منزل تان می توانید بهترین خرید را داشته باشید.

سوالات رایج

  1. انواع جنس کاغذ دیواری چیست؟
    جنس های متنوعی از کاغذ دیواری در بازار موجود می باشند همانند: کاغذی، نانو، مخملی و غیره.
  2. کاغذ دیواری کدام کشور پیشنهاد می شود؟
    همه کشورها از یک مسیر مشابه ای برای تولید کاغذ دیواری استفاده می کنند. آن چیزی که دلیل بهتر و خاص تر بودن می باشند ویژگی ها و متریال کاغذ دیواری است که باعث این می شوند بفهمیم کاغذ دیواری کدام کشور دارای بهترین ویژگی ها می باشد.
  3. اصول در نظر گرفته شده در حین انتخاب کاغذ دیواری چه می باشد؟
    متراژ و قد دیوار خانه، نور منازل بر روی انتخاب کاغذ دیواری موثر می باشند.
Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =