نکات انتخاب کاغذدیواری های اکلیلی و شاین

نکات انتخاب کاغذدیواری های اکلیلی و شاین

انتخاب کاغذدیواری های اکلیلی و شاین


امروزه کاغذدیواری ها را در طرح و رنگ های مختلفی تولید می کنند تا همه افراد با سلیقه های مختلف بتوانند از آن ها استفاده کنند. یکی از پر سفارش ترین و پر فروش ترین نمونه از این محصولات نمونه های شاین دار آن ها می باشد. بافت این محصولات بسیار زیبا و چشم نواز می باشد و می تواند نظر هر مخاطبی را به خود جلب کند. با شناخت نکات انتخاب کاغذدیواری های اکلیلی و شاین راحت تر می توانید نسبت به انتخاب یا عدم انتخاب آن ها اقدام کنید. برای آشنایی با این نوع کاغذدیواری ها کافیست که تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

نکاتی درباره انتخاب کاغذدیواری های اکلیلی و شاین

برای آشنایی با معایب و مزایای انتخاب کاغذدیواری های اکلیلی و شاین دار باید بدانید که این نوع کاغذدیواری ها در همه فضا ها می توانند مورد استفاده قرار گیرند. این محصولات را می توان برای پوشش دهی دیوار های سالن پذیرایی، اتاق خواب ها، راهرو و یا حتی بخش هایی از آشپزخانه نیز مورد استفاده قرار داد. شاین دار بودن این محصولات به انعکاس بیش تر نور کمک کرده و در نتیجه فضا را بزرگ تر می کنند.

از این رو بهتر است برای دلباز تر کردن فضا های کوچک از این محصولات استفاده کنید، باید دقت داشته باشید در این فضا ها می توانید همه دیوار ها را نیز با این نوع کاغذدیواری پوشش دهید. این در حالی است که برای نصب کاغذدیواری در سالن های پذیرایی بزرگ و یا مکان هایی که نور طبیعی زیادی دریافت می کنند، بهتر است که کم تر از این نوع کاغذدیواری ها استفاده کنید.

به طور مثال می توانید یک یا دو دیوار را با این نوع کاغذدیواری ها پوشش دهید و برای بقیه دیوار ها از نمونه های دیگری از این محصولات استفاده کنید. هنگام نصب کاغذدیواری اکلیلی باید علاوه بر میزان نور و ابعاد فضا، به سبک دکوراسیون داخلی آن نیز توجه داشته باشید. در حالت کلی این محصولات با اکثر سبک های دکوراسیون داخلی هماهنگ است اما برای هماهنگی بیش تر شاید بهتر باشد که برخی از سبک ها فقط یک دیوار را با این نوع کاغذدیواری ها پوشش دهید.

انواع رنگ ها و طرح های کاغذدیواری شاین

بهتر است که انواع این محصولات را نیز بشناسیم. این نوع کاغذدیواری ها را در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می کنند که مهم ترین آن ها عبارتند از:

کاغذدیواری شاین دار ساده

این نمونه از محصولات هیچ گونه طرح و نقش خاصی ندارد و فقط سطحی براق و اکلیلی دارد. از مزیت های این نوع کاغذدیواری ها آن است که بدون شلوغ کردن فضا، محیطی لاکچری و خاص ایجاد می کند که بسیار مدرن است.

کاغذدیواری های شاین برجسته
کاغذدیواری اکلیلی برجسته

کاغذدیواری شاین برجسته

این نمونه از کاغذدیواری ها سطح صاف و یکدستی ندارد و بخشی از قسمت های آنها با برجستگی همراه است. این برجستگی ها زمانی که با شاین همراه باشد، زیبایی خیره کننده ای ایجاد کرده و بسیار شکیل و پر ابهت می شود. کاغذدیواری طرح برجسته شاین دار می تواند فضایی بسیار زیبا و چشم نواز در سالن پذیرایی شما خلق کنند و برای مدرن تر کردن فضا بهتر است که فقط یک یا دو دیوار را با این محصولات تزئين کنید و برای بقیه دیوار ها از نمونه های ساده این کاغذدیواری ها استفاده کنید.

کاغذدیواری شاین راه راه

این نمونه از کاغذدیواری ها برای فضا های رسمی به کار برده می شوند و مزیت اصلی آن ها این است که ارتفاع دیوار ها را بلند تر نشان می دهد.

کاغذدیواری شبرنگ

از مزیت های اصلی این نوع کاغذدیواری ها، براق بودن، مستحکم بودن و دوام بالای آن ها در برابر رطوبت می باشد. این محصولات را معمولا به صورت سفارشی و اختصاصی تولید می کنند و دارای لامپ های LED می باشند. این لامپ ها دارای نور ملایمی هستند و هرگز چشم را آزار نمی دهند.

سخن پایانی

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با معایب و مزایای انتخاب کاغذدیواری های اکلیلی و شاین دار آشنا کنیم. این نوع کاغذدیواری ها می توانند در انعکاس نور بسیار موثر باشند و در نتیجه فضا های داخلی را بزرگ تر و دلباز تر نشان دهند. از این رو بهتر است که فضا های داخلی کوچک را با استفاده از این نوع کاغذدیواری ها بزرگ تر نشان دهید و برای فضای های بزرگ تر بهتر است که فقط یک یا دو دیوار را با این محصولات پوشش دهید و برای بقیه دیوار ها از نمونه های ساده تر این کاغذدیواری استفاده کنید. این محصولات را در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می کنند تا همه افراد با سلیقه های مختلف بتوانند از آن ها استفاده کنند.

کاغذدیواری های اکلیلی
کاغذدیواری اکلیلی و شاین دار

سوالات متداول نکات انتخاب کاغذدیواری های اکلیلی و شاین

  1. استفاده از کاغذدیواری شاین دار نقره ای چه مزیت هایی دارد؟
    با استفاده از این کاغذدیواری ها می توانید فضایی بسیار دلباز و شاد ایجاد کنید و از آن جایی که این رنگ خنثی می باشد، به راحتی می توانید بقیه عناصر را با آن هماهنگ کنید.
  2. استفاده از کاغذدیواری شاین دار به عنوان اکسنت وال چه مزیت هایی دارد؟
    استفاده از این نوع کاغذدیواری ها به عنوان اکسنت وال می تواند یک فضای بسیار زیبا، مدرن و لاکچری ایجاد کند.
  3. استفاده از کاغذدیواری شاین دار برای اتاق های بدون پنجره چه مزیت هایی دارد؟
    این محصولات می توانند با انعکاس نور در محیط های بدون پنجره فضایی دلباز و روشن تر ایجاد کرده و فضا را بزرگ تر نشان می دهد.
Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − سه =